پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: در سپهر سیاسی کشور، این استان سومین رده را در تایید صلاحیت داوطلبان انتخاباتی دارد که نشان می‌دهد حوزه اجرا و نظارت هماهنگی خوبی با هم دارند.

خبرگزاری دانا

راهپیمایی 22 بهمن سال 98 در استان خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در آستانه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سیاسی کشور نیازمند مجلسی انقلابی، بابصیرت و کارآمد برای شکوفایی ایران اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مردم بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در روز 22 بهمن، به میدان آمده و شور و شعور انقلابی خود را با آفرینش حماسه ای دیگر به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری ایسنا

عملیات عمرانی ساختمان اداری و کارگاهی مرکز رشد شیروان وابسته به پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی، در ایام گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران کلید خورد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - همزمان با شب 22 بهمن و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، طنین فریادهای «الله اکبر» مردم بجنورد، با نورافشانی توام شده و آسمان مرکز استان خراسان شمالی را روشن کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: براساس آمارها، این استان در بخش بیمه‌ای نسبت به استان‌های دیگر در رده پایین قرار دارد که اینک 50 هزار نفر سرپرست خانوار در مناطق روستایی و عشایری استان بیمه ندارند

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - تیم دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد مقام سوم مسابقات کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 90نقطه استان خبرداد وگفت: امسال باتوجه به همزمانی این روز با اربعین شهید سلیمانی پیش بینی می شود مردم حضور چشمگیری داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مصطفی منتظری داوطلب انتخابات نخستین میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه خود را از تهران به فارس منتقل کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان راهداری با اشاره به آمادگی در برابر وقوع کولاک برف در 2 استان شمالی، گفت: درخواست می‌شود مردم تا ظهر فردا 22 بهمن از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل سیاسی وزارت کشور با ابراز امیدواری از جدی‌تر شدن رقابت ها در انتخابات پیش رو، گفت: گروه‌ها و احزاب ضرورت دارد برای معرفی لیست در انتخابات مجلس یازدهم جدی‌تر تلاش کنند.

خبرگزاری میزان

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به پیش بینی های هواشناسی گفت: در حال حاضر تردد در شبکه آزادراهی و بزرگراهی کشور به طور کامل برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - روستای «زو ارم» از توابع بخش مرکزی شیروان، موفق شد در ششمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، عنوان نخست کشوری را در بین 10 روستای برگزیده کسب کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: سند اشتغال شهرستان مرزی راز و جرگلان در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شده و قرار است با اجرای این سند، اشتغال در این خطه مرزی پنج سال آینده 7.5 درصد بهبود یابد.