یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

استان خوزستان

استان خوزستان

وب‌گاه الف

مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی وزش بادهای شدید و وقوع گرد و خاک در استان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان»، «تسریع در تعیین تکلیف حقوق معلمان خرید خدمات» و «توجه به افزایش حقوق و پرداخت فوق‌العاده به پرستاران کشور» از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور بود.

وب‌گاه ورزش سه

استقلال خوزستان 6 بازی سخت و نفس‌گیر را در هفته آینده تجربه خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به‌نقل از شرکت ملی حفاری ایران، عبدالکریم علی‌محمدی گفت: پیرو قرارداد امضاشده با شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به‌عنوان مجری توسعه میدان نفتی یادآوران، دستگاه حفاری 92 فتح عملیات حفاری نخستین حلقه چاه از مجموع 6 چاه توسعه‌ای واگذارشده به این شرکت را آغاز کرد. وی افزود: با توجه به سیاست‌های وزارت نفت در تأکید بر شتاب‌بخشی توسعه میدان‌های مشترک،...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز اعلام کرد که به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به طور شدیدی معترض است.

وب‌گاه الف

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به اعلام دیرهنگام غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و دو ساعت تاخیر آغاز کار ادارات در پی وقوع گرد و غبار شدید، گفت: سعی می‌شود با هماهنگی، این ایراد را برطرف کنیم و از این به بعد با هماهنگی بیشتر، نتیجه تصمیم‌گیری‌ها به موقع اعلام شود تا چنین شرایطی رخ ندهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «خطرناک» قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 6 صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های حفاری، نیوساید و پادادشهر اهواز به ترتیب با شاخص‌های 500، 340 و 363 و شوش و کارون 500 میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت حطرناک قرار دارند.

وب‌گاه الف

به دلیل وقوع گرد و غبار، فعالیت مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان در روز دوشنبه غیرحضوری و ساعت آغاز به کار ادارات از ساعت 9 اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، دیدار تیم های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز تکرار می شود.

خبرگزاری تسنیم

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص عدم برگزاری دیدار آبی‌پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

14 هنرمند راه‌یافته به جشنواره پرده‌خوانی و نقالی روستایی رضوی که در بوشهر به رقابت خواهند پرداخت، معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فورتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنان در برابر سوء رفتار گفت: متأسفانه آنچه ما می‌بینیم این است که پشت پرده این قانون سند 2030 است، علیرغم درخواست مکرر ما برای رفع نواقص اما این نواقص رفع نشده است.