یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه در کنار توجه و هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمن باید به رفع ضعف‌ها و نواقص مدیریتی خود نیز اهتمام داشته باشیم، گفت: باید بدانیم که اگر ضعف‌ها روی هم انباشته شود و یک جایی سر باز کند، ممکن است علاج آن سخت شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه "شور و شعف و غیرت دینی مردم زنجان را در هیچ کجا ندیده‌ام، گفت: حسینه اعظم زنجان به نماد شعور برای اعلام موضع نسبت به حق و اعلام موضع نسبت به ظلم و ستم تبدیل شده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس قوه قضائیه: هدف در نظام اسلامی، احقاق حق، مبارزه با ظلم، گسترش عدالت و ارتقاء ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن در تلاش است تا با عملیات روانی و اجماع‌سازی در مجامع بین‌المللی، علیه مردم و کشور ما اقدامات ایذایی انجام دهد لذا باید همچنان هوشیار و فعال در میدان حضور داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: رییس قوه قضاییه گفت: مسئله دیگر هم حقوق و معیشت کارکنان است که در این باره هم تلاش‌هایی شده است، البته درصدی حقوق افزایش می‌یابد ولی پاسخگوی تورم نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: سپردن امور و مسئولیت‌ها به افراد لایق و کاردان، یکی از موضوعات بسیار مهم است؛ هیچ ایراد و عیبی وجود ندارد اگر فردی لایق‌تر وشایسته‌تر در یک منصب است، جایگزین شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در جمع قضات و کارکنان قضایی استان زنجان گفت: دشمن بر مبنای محاسبات اشتباهی که از مردم ما داشت، یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه و اقدامات تبلیغاتی و روانی بسیار سنگینی را بر کشور ما تحمیل کرد و تصور داشت می‌تواند یک شرایط ضدامنیتی را ایجاد کند و حتی پس از آشوب و اغتشاش با اعمال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در چهاردهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست عدلیه، دقایقی پیش وارد فرودگاه زنجان شد و از سوی نماینده، ولی فقیه در این استان و استاندار آن و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت. رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به زنجان، طی مصاحبه‌ای به تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به این...

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضائیه در چهاردهمین سفر استانی در صدر هیئت عالی قضائی با استقبال مسئولان استانی وارد زنجان شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اژه ای در بدو ورود به استان زنجان با حضور در مزار مطهر شهدای این استان، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله اژه ای در سفر خود سرکشی‌هایی به واحدها و حوزه‌های قضایی استان خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (24 آذر) قسمتی ابری، غبارآلود و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای6 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد و روز جمعه (25 آذر) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در چهاردهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز پنجشنبه (24 آذر) در صدر هیئت عالی قضایی به استان زنجان سفر خواهد کرد.