یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه به دادستان کل و سازمان بازرسی برای رصد و پیگیری‌های لازم در خصوص نوسانات ارزی دستوراتی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه 15 دستور خطاب به رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها مطرح کرد که اجرای سریع و بدون تأخیر احکام قطعیت‌یافته با رعایت موازین و تشریفات قانونی و خودداری از تاخیر ناموجه، یکی از آنهاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس عدلیه گفت: رؤسای کل دادگستری‌ها نیز ترتیبی اتخاذ کنند تا کیفرخواست‌ها و پرونده‌هایی که به دادگاه ارسال و واصل می‌شوند، هر چه سریع‌تر و تخصصی‌تر ارجاع شوند و در ارجاع پرونده‌ها، تخصص و توانایی و تجربه قاضی، بیش از پیش مورد لحاظ قرار گیرد. همچنین تاکید صورت گیرد که احکام پرونده‌های دارای زندانی هرچه سریع‌تر صادر شود تا فردی بلاتکلیف در زندان نباشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: دادستان کل و سازمان بازرسی نیز رصد و پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا اگر شیطنتی در خصوص این نوسانات ارزی و اقتصادی صورت گرفته، رسیدگی و برخورد قانونی صورت گیرد و چنانچه شیطنتی در کار نیست، با اطلاع‌رسانی درست، به گونه‌ای تدبیر شود تا زمینه بهره‌برداری سوء بدخواهان ایجاد نگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسان می‌گویند بعد از زایمان دو عامل در کاهش وزن موثر هستند. اگر به دنبالکاهش وزن درست و اصولی بعد از زایمان هستید، این مطلب را بخوانید.

وب‌گاه گسترش

رئیس قوه قضاییه گفت: احکام صادره برای افرادی که در هر حوزه‌ای مرتکب جرائم سنگین شده‌اند باید در عین مستند و مستدل بودن، بازدارنده نیز باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: رئیس قوه قضاییه گفت: احکام صادره برای افرادی که در هر حوزه‌ای مرتکب جرائم سنگین شده‌اند باید در عین مستند و مستدل بودن، بازدارنده نیز باشند...

خبرگزاری دانا

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به حضور 250 نفر امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در طرح زمستانه، گفت: 25 دستگاه آمبولانس و خودروی نجات و خودروهای پشتیبان و کمک دار در این طرح ارائه خدمت خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با اشاره به حضور گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه در محور های مواصلاتی، گفت: با تلاش‌های پلیس شاهد کاهش تصادفات جاده ای هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اژه ای با تاکید بر اینکه «نباید یک حکم قطعی، بدون وجه و بدون اطلاع در اجرای احکام‌ها بماند»، بیان داشت: دادستان‌ها توجه داشته باشند تا در اجرای احکامی که صادر و قطعی شده، تاخیر نشود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل سازمان بیمه تامین اجتماعی استان زنجان گفت‌: در استان زنجان تا پایان آذرماه کلیه بدهی های سازمان تامین اجتماعی به داروخانه‌ها و مراکز درمانی طرف قرار داد؛ تسویه شده و به صفر رسیده است و دغدغه‌ای از این بابت نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: احکام صادره برای افرادی که در هر حوزه‌ای مرتکب جرائم سنگین شده‌اند باید در عین مستند و مستدل بودن، بازدارنده نیز باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسنی اژه‌ای گفت: دادستان‌ها توجه داشته باشند تا در اجرای احکامی که صادر و قطعی شده، بدون وجه تأخیر ایجاد نشود.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه «نباید یک حکم قطعی، بدون وجه و بدون اطلاع در اجرای احکام‌ها بماند»، گفت: دادستان‌ها توجه داشته باشند تا در اجرای احکامی که صادر و قطعی شده، بدون وجه، تأخیر ایجاد نشود و با رعایت تشریفات قانونی نسبت به اجرای حکم صادره و قطعیت‌یافته در هر زمینه‌ای اهتمام صورت گیرد.