یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خبرنگار در مصاحبه با شهید یوسف قربانی از او می‌پرسد: یوسف جان! غواص یعنی چی؟ و شهید قربانی جواب می‌دهد: غواص یعنی مرغابی امام زمان (عج). باز خبرنگار از او می‌پرسد: یوسف جان! حرف آخرت چیست؟ و شهید به زیبایی این شعر را می‌خواند: در مسلخ عشق جز نکو را نکشند / روبه‌صفتان زشت‌خو را نکشند / گر عاشق صادقی ز کشتن مگریز / مردار بود هر آن که او را نکشند. همین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار طالقان گفت: مدارس طالقان در کلیه مقاطع تحصیلی به علت بارش برف تعطیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از انتشار اخبار دروغ درباره تخریب خانه‌باغ خانوادگی الناز رکابی، برادر او ضمن تکذیب این شایعات، در تشریح اصل ماجرا به برخی پیشنهادها به او و خواهرش برای خروج از ایران اشاره کرد.

وب‌گاه الف

در پی انتشار کلیپی از تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی زراعی و باغها متعلق به داود رکابی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در این زمینه اظهار داشت: عدم توجه داوود رکابی به اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی برساخت و ساخت غیر مجاز منجر به تخریب ویلای وی شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه از بابت آلودگی صنعتی مشکل چندانی در رودخانه زنجانرود نیست گفت: تنها یکی از ورودی‌های آلودگی به زنجانرود شامل راشا کاسپین می‌شود که به مقدار زیادی کنترل شده اما شرکت موظف است تا پایان امسال خروجی را کاملا استاندارد نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان زنجان می‌گوید: انتشار این کلیپ در این برهه از زمان و با توجه به تناقض‌گویی در کلیپ و خبر منتشرشده در فضای مجازی درست نیست و همه باید تابع قانون باشند، فارغ از اینکه شخص از چه صنفی و جایگاهی در ورزش قهرمانی دارد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه مشرق نیوز

عدم توجه داود رکابی، مالک ساختمان به اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی برساخت و ساخت غیر مجاز منجر به تخریب این ویلا شد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در واکنش به اخباری که درباره تخریب ویلای خانواده رکابی منتشر شده است، گفت: این خانه باغ در اطراف شهر زنجان (روستای کوشکن) غیرقانونی ساخته شده و اصلا ویلا مجوزی نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان درباره تخریب ویلای خانواده الناز رکابی گفت: پس از چندین بار اخطار، خانواده رکابی به اخطار‌های این سازمان بی‌اعتنایی کردند و کار به اعلام شکایت به قوه قضاییه رسید

وب‌گاه عصر ایران

چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد که مأموران ویلای خانواده الناز رکابی را تخریب کردند. در این فیلم جوری جلوه داده شده است که گویا این تخریب ویلا و خانه باغ بعد از اتفاقات اخیر که الناز رکابی در رقابت‌های جهانی انجام داده است رخ داده است. در این فیلم حتی گوینده مدعی است که به خانواده رکابی اسپری فلفل زده شده است.

وب‌گاه فرارو

چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد که مأموران ویلای خانواده الناز رکابی را تخریب کردند.

خبرگزاری مهر

زنجان - طی روزهای اخیر فیلمی در رسانه‌های معاند و فضای مجازی تحت عنوان تخریب خانه باغ برادر «الناز رکابی» منتشر شده که مربوط به 21 خرداد ماه سال جاری بوده و ربطی به حوادث اخیر ندارد.