یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه خبر آنلاین

در جریان سفر محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد. در پرونده نخست، محکوم‌علیه به اتهام یک فقره قتل در زمستان سال 97 به قصاص نفس محکوم شده بود و در پرونده دوم، محکوم‌علیه در سال 96 مرتکب قتل شده و به موجب آن به قصاص محکوم شده بود. منبع: خبرفوری

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: افتخارات زیادی در نظام جمهوری اسلامی به دست آمده بخش قابل توجهی از آن توسط مردم اتفاق افتاده و باید در جلسات این‌چنینی به بیان آن‌ها پرداخته شود. وی با اشاره به اینکه در کشور در کنار نقاط قوت، کسری‌ها و کمبود‌هایی نیز داریم، ابراز کرد: با این حال اگر بخواهیم...

خبرگزاری مهر

زنجان - معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود و در این وقایع، مردم ما با ضدانقلاب همراه نشدند.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس قوه قضائیه گفت: اشکالی ندارد اگر صادقانه بگوییم که وعده داده شده تحقق نیافته است اگر دلایل این موضوع مطرح شود مردم این مهم را بیشتر می پسندند.

وب‌گاه عصر ایران

محسنی اژه‌ای گفت: بدون تردید خانواده‌ای که عزیز خود را به واسطه قتل از دست داده، هیچ‌گاه عزیز از دست رفته‌اش را فراموش نمی‌کند و درخواست قصاص قاتل نیز حق این خانواده است اما باید به آثار مثبت و فراوان گذشت و بخشش در دنیا و آخرت نیز توجه داشت و گرفتاری‌هایی را که بر خانواده فرد قصاص شده تحمیل می‌شود نیز مدنظر قرار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه قصاص حق اولیاء دم است البته تاکید دین مبین اسلام بر گذشت و بخشش است، گفت: خداوند پاداش بزرگی را هم در دنیا و هم در عقبی به فردی که از حق قصاص بگذرد عنایت می‌فرماید.

وب‌گاه عصر ایران

دشمنان ما در حالی از اعدامی‌ها دفاع می‌کنند که هیچ نامی از کسانی که آنها را شهید کرده‌اند، نمی‌برند.

وب‌گاه فرارو

در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان به بازرس کل استان زنجان ماموریت داد موضوع پرداخت حقوق دولتی معادن و همچنین نحوه هزینه کرد آن در استان و شهرستان را پیگیری کند.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس قوه قضائیه گفت: در دستگاه قضایی مصمم به حمایت جدی از سرمایه‌گذاری برای رونق تولید و اشتغال در کشور هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دستگاه قضا: باید در برنامه‌ریزی‌ها، تقنین، سیاست‌گذاری‌ها و امور اجرایی خود، حقوق بانوان جامعه را به نحو تمام و کمال رعایت کنیم‌.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون از جمله استقلال سیاسی و فرهنگی و قدرت بازدارندگی گفت: ما باید در عین توجه به داشته‌ها و اندوخته‌های خود به ضعف‌های مدیریتی در داخل و مشکلات و نواقصی که وجود دارد نیز توجه داشته باشیم و از آنها غافل نشویم و اینگونه نباشد که چون دشمنی دشمنان وجود دارد پس به ضعف‌ها بی‌اعتنا باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس قوه قضاییه گفت: اگر در حکمی که می‌دهیم احساس عدالت نباشد حکم قاضی هیچ فایده‌ای ندارد. حکم همراه با تکریم ارباب رجوع، بیان و تبیین درست برای مردم و برخورد مناسب؛ اثر معنوی بیشتری از اصل حکم در مردم خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن تصور می‌کرد می‌تواند شرایط ضدامنیتی در کشور ایجاد کند و حتی پس از آشوب و اغتشاش با اعمال فشارهای بیشتر، در برخی استان‌ها مسائلی را به وجود آورد

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضائیه گفت: قصد و تصمیم ما بر این است که نه فقط در عرصه اقتصادی بلکه در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و... با ریشه‌های فساد و تبعیض برخورد کنیم.