یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

اژه ای امروز دستورات مهمی را خطاب به مسئولان ذیربط قضایی در دادگستری‌ها و دادستانی‌های سراسر کشور صادر کرد و به حوزه ریاست قوه قضاییه دستور داد تا این دستورات را به سرعت به مسئولان مربوطه ابلاغ گردانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (28 آذر) طی سخنانی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه، ضمن اشاره به سفر اخیر هیئت عالی قضایی به استان زنجان و قدردانی مجدد از مردم متدین و انقلابی این استان، به حوزه ریاست قوه قضائیه دستور داد اجرایی شدن به‌موقع و تمام و کمال مصوبات این سفر را پیگیری کنند. رئیس دستگاه...

خبرگزاری مهر

اژه ای با تاکید بر اینکه «نباید یک حکم قطعی، بدون وجه و بدون اطلاع در اجرای احکام‌ها بماند»، بیان داشت: دادستان‌ها توجه داشته باشند تا در اجرای احکامی که صادر و قطعی شده، تاخیر نشود.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، گفت: بیش از یک‌تن و 494 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف‌شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در خصوص خانه‌دار شدن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، گفت: هدف‌گذاری کرده‌ایم تا پایان سال 1402 هیچ مددجو روستایی فاقد مسکن در استان وجود نداشته باشد.

خبرگزاری دانا

مدیر فرودگاه زنجان گفت: در سال جدید با بکارگیری از دانش و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان ملی، دستگاه فرستنده، گیرنده و کنسول برج مراقبت به صورت بومی؛ برای برج مراقبت پرواز فرودگاه استان زنجان نصب و راه‌اندازی شد.

خبرگزاری دانا

معاون بخش منابع طبیعی مرکز تحقیقات و کشاورزی استان زنجان گفت: گون‌ها نقش قابل توجهی در حفظ آب و خاک دارند و اگر گون‌ها آسیب ببینند بسیاری از گونه‌های خوش خوراک مرتعی نیز در معرض نابودی قرارخواهند گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش املاک تملیکی گفت: در یک سال گذشته بیش از 20 هزار میلیارد تومان کالاهای مانده در انبارهای اموال تملیکی تعیین تکلیف شد.

خبرگزاری دانا

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بابیان اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز بر عهده معاونت راهداری است، گفت: سال گذشته 20 نقطه حادثه‌خیز احصا شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه پلنگ حیوانی قلمرو طلب است که سطح وسیعی را شامل می‌شود، گفت: آماری از تعداد قلاده پلنگ‌ها در استان نیست.

وب‌گاه گسترش

قانون ممنوعیت خام فروشی، 10 معدن غیرفعال در استان زنجان را به چرخه تولید بازگرداند.

وب‌گاه منیبان

2 قلاده پلنگ حین تغذیه از لاشه آهو در منطقه حفاظت شده سرخ آباد استان زنجان مشاهده و تصویرشان ثبت شد.

وب‌گاه فرارو

اثر حذف ارز 4200 تومانی یا به قول دولت «جراحی اقتصادی» آنقدر ترسناک بوده که حالا رکورد تورم تاریخ در بخش خوراکی شکسته شده است. تورم خوراکی‌ها، 6 ماه پس از این «جراحی» حالا به 67.5 درصد در آبان‌ماه رسیده؛ عددی که در تاریخ ایران پس از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است.

وب‌گاه عصر ایران

منطقه حفاظت شده فیله خاصه در شهرستان زنجان واقع شده و حدود 55 هزار هکتار وسعت دارد و زیستگاه گونه های شاخص جانوری از جمله آهو، پلنگ، گربه وحشی، خرس قهوه ای، گرگ، کفتار و اتواع پرندگان است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، از دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده فیله خاصه زنجان تصویربرداری شد.