جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

استان زنجان دارای چهار مجتمع گلخا‌نه‌ای است که سطح آنها بیش از 150 هکتار است که با احداث و تکمیل واحدها، فضای زیرروکش پلاستیک برای تولید محصولات گلخانه‌ای دراین مجتمع‌ها به بیش از 130 هکتار خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی نوربار خبرنگار و از مدیران پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی که در رقابت با 200 نفر جذب ایرنا شده بود، در گفت و گو با «پروژه تاریخ شفاهی رسانه های ایران ایرنا»، از تجربه خبرنگاری خود در دوران جنگ، حضور به عنوان خبرنگار در ناآرامی های قزوین و کردستان در سال های 73 و 75 می گوید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: مطالعات تأثیرات دین بر رشد و ارتقای کودکان نشان داده است که کودکان دارای والدین مذهبی بهتر از دیگر کودکان رفتار و خود را با شرایط تطبیق می‌دهند بر همین اساس تشکیل هیات‌های مذهبی کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - عملیات مشترک پلیس قزوین و غرب تهران در کشف 80 کیلو تریاک، دستگیری سارق احشام در بوئین زهرا، دستگیری مسافر نما ها با بش از 5 کیلو مواد مخدر در قزوین و کشف100 هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین از جمله خبرهای انتظامی روز دوشنبه استان قزوین است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: تمام مجوزها و پروانه‌های فعالیت مراکز گردشگری این استان به‌منظور هوشمند سازی، تسهیل و تسریع دسترسی عموم به خدمات دولتی از ابتدای اردیبهشت‌ماه به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تعداد محله‌های تحت پوشش برنامه اجتماع محور بهزیستی استان 187 محیط شامل104 محیط شهری، 49 محیط روستایی، 13 محیط آموزشی و 21 محیط کار است که در قالب برنامه‌های آموزشی با رویکرد اجتماع‌محور از گرایش افراد به سمت اعتیاد پیشگیری و فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به محدودیت‌های تعطیلات ایام عید سعید فطر گفت: بنا بر ابلاغ کشوری، مجوزی برای تردد خودروها در سه روز آتی صادر نخواهد شد و مجوزهایی که از پیش داده می شد در این مدت متوقف خواهد شد.

خبرگزاری دانا

زنجان - منطقه اوریاد شامل روستاهای پری، علم کندی و خندقلو در غرب استان زنجان واقع شده است دارای طبیعت بکر و زیبا است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون 35 هزار و 652 دوز از انواع واکسن آسترازنکا، بهارات، سینوفارم و اسپوتنیک وارد استان شده که بیش از 30 هزار دوز، توزیع شده و پنج هزار و 319 واکسن نیز در حال توزیع است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به تعطیلات در پیش رو گفت: ورود هرگونه وسیله نقلیه از ساعت 14 روز سه‌شنبه (21 اردیبهشت) تا ساعت 12 روز شنبه (25 اردیبهشت) به تمام شهرستان‌های این استان با هر رنگ و وضعیت کرونایی ممنوع است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: ورود هرگونه وسیله نقلیه از ساعت 14 روز سه‌شنبه (21 اردیبهشت) تا ساعت 12 روز شنبه (25 اردیبهشت) به تمام شهرستان‌های این استان با هر رنگ و وضعیت کرونایی ممنوع است.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه هیچ شهر قرمزی در استان نداریم، گفت: تمام شهرستان‌ها روند نزولی بیماری کرونا را آغاز کرده‌اند و هم‌اکنون ماهنشان، طارم و سلطانیه در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌ها نارنجی هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان زنجان گفت: طی مراسمی، شال پهلوانی از سوی پیشکسوتان و شماری از اعضای هیات این رشته ورزشی زنجان به علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان اهدا شد.

خبرگزاری دانا

نشست خبری انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (مهرانه) زنجان ظهر امروز (یکشنبه 19 اردیبهشت) با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده اند که بیشتر استان ها و شهرها از قله پیک چهارم کرونا عبور کرده و روند شیوع بیماری در کشور نزولی شده، اما در زمان حاضر وضعیت همانند آبان ماه و شمار مبتلایان همچنان نسبت به اسفند و تابستان بالاتر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات قایقرانی استان زنجان، گفت: بهمن نصیری از قایقرانان ملی پوش این استان با دستیابی به نشان نقره در رقابت های کسب سهمیه المپیک ژاپن در آستانه حضور در بازی های المیک 2021 توکیو قرار گرفته است.