جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - تلاش دولتمردان برای رونق و آبادانی کشور با افتتاح طرح‌های زیربنایی و اقتصادی، انجام سفرهای استانی و ارتباط ویدئو کنفرانسی تا آخرین روزهای کاری دولت نشان از پایبندی آنان به عهد و پیمان خود با مردم برای توسعه و اشتغال در این سرزمین دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون مه غلیظ دید افقی در آزادراه‌های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز و جاده‌های دیگر استان را کاهش داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - روند کاهشی مثبت شدن تست‌های پی سی آر ابتلا به کرونا و افزایش 2 برابری اعتبارات عمران روستایی از جمله مهمترین رویدادها و عناوین خبری مهم استان زنجان طی هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: زنجان طی 24 ساعت گذشته با دمای 6/7 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان دومین استان خنک کشور ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - دکترای اقتصاد و عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه با اشاره به لزوم توجه ویژه به فرصت ایجاد مناطق ویژه اقتصادی گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها مهمترین گام در موفقیت این مناطق است و باید نهادهای مسوول در این زمینه همه اهتمام خود را به کار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون یک‌هزار و 600 زنجانی واکسن مشترک ایران و کوبا را تزریق کردند، این افراد عوارض خفیفی مانند قرمزی و درد محل تزریق واکسن، احساس خستگی و بی‌حالی، تب با درجات مختلف، سرفه و غیره را داشتند که امری طبیعی محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان، گفت: پنج ورزشکار زن زنجانی، راهی اردوهای آمادگی و استعدادیابی تیراندازی و بسکتبال باویلچر معلولین شدند.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - شیوع کرونا در برخی شهرهای کشور پس از چند هفته ای که افزایشی بود در روزهای اخیر روند نزولی را طی می کند اما این به معنای عادی‌انگاری از سوی مردم نیست و باید همچنان دستورالعمل های بهداشتی توصیه شده رعایت شود و نظارت بر اجرای آنها نیز با قدرت در جامعه ادامه پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پس از شکست قدرت پوشالی و هیمنه اسرائیل کودک کش، هم اکنون با اتحاد مسلمین در سراسر جهان وقت آن رسیده است که در روز اسلام بیرق ایران و قدس در دنیا برافراشته شود.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه اقتصادی استان زنجان نیاز به چند شاخص مهم دارد که یکی از آن‌ها ایجاد منطقه ویژه اقتصادی است.

خبرگزاری دانا

مردم مسلمان و روزه دار استان زنجان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس و همگام با مردم سراسر کشور پرچم رژیم غاصب صهیونیست را به آتش کشیدند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام اختری با بیان اینکه همواره باید روز قدس را زنده نگه داریم و هشتگهای جمهوری اسلامی و فریاد‌های ملت ما به مسلمانان منطقه و مردم فلسطین جرات می‌دهد که در برابر آمریکا و اسرائیل بایستند گفت: اسرائیل در برابر فلسطین چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: کبد و نسوج بیمار مرگ مغزی در این استان به بیماران نیازمند اهدا شد تا سومین ایثار ماندگار استان در سال 1400 به ثبت برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بادهای شدید تا سرعت 90 کیلومتر برساعت در زنجان جریان می یابد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: روند مثبت شدن تست‌های پی سی آر کاهشی شده بطوریکه طی هفته های گذشته این میزان 60 تا 70 درصد بود که اکنون به حدود 30 تا 40 درصد رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: طبق ساز و کارهای فراهم شده برای واکسیناسیون گسترده 30 مرکز تجمعی در این استان راه اندازی می شود که از این تعداد 6 مرکز مهیا شده و مابقی نیز به محض دریافت واکسنهای بیشتر ایجاد خواهد شد، تا مشکلی در خدمت رسانی به وجود نیاید.