جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به لزوم ورود همه دستگاه‌ها در فعالیت‌های دفاع مقدس گفت: دستگاه‌ها باید برنامه‌های خود را مناسب با روزشمار و تقویم برنامه‌ها انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: شهرهای ایجرود، سلطانیه و ماهنشان در شرایط رنگ زرد کرونایی قرار گرفته اند و مابقی شهرهای استان ازجمله زنجان به رنگ نارنجی تغییر وضعیت داده اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: طی 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش باران با 8/7 میلیمتر از آببر مرکز شهرستان طارم از توابع این استان گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: ورزشکار پیوند اعضا شهرستان ابهر با موفقیت به قله 2 هزارو 900 متری آلاقاپو در شهرستان خدابنده صعود کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: برای بیش از 73/1 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان سند مالکیت صادر شده که این میانگین در سطح کشور 62/8 درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (11 تا 15 اردیبهشت) گفت: طی مدت مذکور 78 میلیون و 210 هزار و 506 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، نشان دادن وحدت و انسجام ملت ایران به جهانیان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات دوچرخه سواری استان زنجان، گفت: مهدی محمدی که به عنوان تنها نماینده دوچرخه سواری معلولان ایران، عازم رقابت‌های کاپ جهانی بلژیک شده بود با نشان دادن توانمندی بالای خود برای کشور و استان فخرآفرین شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از وصول جریمه 1.5 میلیارد ریالی متهم پرونده قاچاق پوشاک خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: سال گذشته هفت هزار و 800 نفر در این استان در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که 6 هزار و 873 نفر مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: از مجموع 728 نفر ثبت نام شده داوطلب شورای اسلامی شهر 539 نفر تایید و 100 نفر رد صلاحیت شدند و 33 نفر نیز انصراف دادند.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به تشکیل شورای وحدت با حضور تشکل‌های انقلابی و همسو در کشور و استان زنجان گفت: تمام تلاش نیروهای انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جسد مرد جوانی روز پنجشنبه /16 اردیبهشت ماه جاری / در سد حسن ابدال زنجان کشف و برای تعیین علت تامه مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.

خبرگزاری دانا

همزان با گرانی برخی کالاهای اساسی و اقلام مصرفی مردم، خبرها از دپوشدن حجم معتنابهی از این کالاها در گمرکات کشور حکایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان تا 22 اردیبهشت جاری تمدید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه حامی دولت با انتقاد از سیاست‌گذاری غلط دولت، به کنایه نوشت: گویا از نگاه مسئولان دولتی، همه در وقوع مشکلات اقتصادی مقصرند، جز دولت!