شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اولین دوره مسابقات موتورسواری زنجان امروز / جمعه / در رشته اندرو با حضور علاقمندان به این رشته برگزار شد که منتخبین در رقابت های کشوری حضور خواهندیافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم با وجود تمامی فتنه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن، همواره پشتیبان ایران اسلامی بوده و مقابل سیاه نمایی‌های دشمنان ایستاده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سه نفر از مشاوران و مدیران جوان استان زنجان در میزگرد چالش‌ها و فرصت‌های حضور جوانان در دولت فرصت‌ها و تهدیدهای مربوط به این موضوع را بررسی کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نیروهای مسلح آماده استان زنجان امروز / جمعه / 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و همگام با سراسر کشور توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: امسال بیش از 10 باند مجرمانه سایبری در حوزه جرائم مالی در سراسر کشور توسط پلیس فتا منهدم و همه اعضای باند دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شده‌اند و بیشترین جرائم فضای مجازی استان به ترتیب مالی، اخلاقی، مزاحمت‌های اینترنتی و سایر جرایم بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات انتخاب آثار دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان با بررسی 46 اثر رسیده، 18 اثر را برای حضور در این جشنواره انتخاب کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان گفت: طبق بررسی و شناسایی دانش آموزان نیازمند، پنج هزار بسته تحصیلی در قالب پویش همکلاسی چهار در استان توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: نذورات امامزاده سید ابراهیم (ع) کفاف اجرای طرح جامع توسعه این مکان را نمی‌دهد و باید اعتبارات استانی و ملی در این زمینه اختصاص یابد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: تعداد شهدای غریب استان با شناسایی چهار شهید جدید به 9 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: اجرای طرح تابستانه مهارت در هشت مرکز آموزشی این استان به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با برپایی 2 هزار و 600 پایگاه در سطح معابر و میادین شهری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در زنجان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: این استان از سال 90 تا کنون موفق به دریافت 105 مهر اصالت ملی صنایع دستی شده و از سال 86 نیز 11 مهر اصالت بین المللی را دریافت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهبود دام جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 15 درصد گوشت تولیدی استان زنجان مازاد است و به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در 6 ماهه اول امسال با تسهیلگری صورت گرفته، 10 صندوق قرض الحسنه با 400 عضو در استان راه اندازی و 212 فقره وام اشتغالزایی به مبلغ 600 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شد.

وب‌گاه گسترش

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان در گفت‌وگو با میزان: امروز حجت‌الاسلام والمسلمین اعتبار، رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار، حین اقامه نماز ظهر در مسجدی در شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده با شلیک گلوله به قتل رسید. در این حادثه یک فرد دیگر نیز مجروح شد که برای درمان به بیمارستان منتقل و وضعیت جسمی وی خوب گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: رییس جمهوری اسبق ایران که در سال های ریاست جمهوری مدام آمریکا و اسراییل را به همآوردی می‌طلبید و جورج بوش را نصیحت می کرد حالا به صراحت از برقراری رابطه دفاع و تنها شخص جو بایدن را سرزنش کرده است.