شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در 6 ماهه اول امسال با تسهیلگری صورت گرفته، 10 صندوق قرض الحسنه با 400 عضو در استان راه اندازی و 212 فقره وام اشتغالزایی به مبلغ 600 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شد.

وب‌گاه گسترش

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان در گفت‌وگو با میزان: امروز حجت‌الاسلام والمسلمین اعتبار، رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار، حین اقامه نماز ظهر در مسجدی در شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده با شلیک گلوله به قتل رسید. در این حادثه یک فرد دیگر نیز مجروح شد که برای درمان به بیمارستان منتقل و وضعیت جسمی وی خوب گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: رییس جمهوری اسبق ایران که در سال های ریاست جمهوری مدام آمریکا و اسراییل را به همآوردی می‌طلبید و جورج بوش را نصیحت می کرد حالا به صراحت از برقراری رابطه دفاع و تنها شخص جو بایدن را سرزنش کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان زنجان گفت: تا به امروز 11 استان در جشنواره ملی آش به میزبانی استان شرکت کردند و پیش بینی می‌شود این تعداد به 17 استان برسد که رخداد شگرفی را رقم خواهد زد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: یک هزار و 770 نفر در سطح استان در "دوره آموزشی کوتاه مدت" (بوت کمپ) به مناسبت روز جهانی کمک‌های اولیه حضور یافتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: طی یک سال گذشته، چهار ایستگاه نسل پنجم یک اپراتور در شهر زنجان راه اندازی و فعال شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، باغ موزه فرهنگی زنجان برای افتتاح در هفته دفاع مقدس آماده نشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 422 پرونده در محاکم قضایی استان برای احقاق حقوق موقوفات تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: هیات تجاری اقتصادی ایران با حضور تجار سراسر کشور به همت این اتحادیه راهی کشور هند شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما واکسن آنفلوآنزا به مقدار مورد نیاز در داروخانه‌های استان توزیع شد تا گروه‌های پر خطر از نظر ابتلا به بیماری نسبت به تزریق آن اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در استان زنجان که از گذشته‌های دور مطرح شده، روند اجرای آن در دولت سیزدهم و سال‌های اخیر شتاب گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین جلسه قرارگاه طرح ملی جهاد تبیین استان زنجان با تاکید بر اینکه قرارگاه طرح ملی جهاد تبیین باید خروجی داشته باشد، اظهار کرد: این جلسه نباید صرف گفتگو تشکیل شود بلکه باید ضمن اتخاذ تصمیم، گزارشی از اقدامات هم در دستگاه‌های اجرایی ارائه شود. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دلیل...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، 2 هزار و 567 پایگاه میزبان نیکوکاران هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: چهار هزار و 584 برنامه متنوع برای اجرا در مناطق مختلف این استان طی هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و باز آفرینی راه و شهرسازی زنجان گفت: با اقدامات انجام گرفته 608 واحد مسکونی در محلات بافت فرسوده استان زنجان برای اخذ تسهیلات بانکی معرفی شد که این کار طبق فرآیندهای اعلامی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به روند کاهشی دمای هوا، کشاورزان استان اقدامات حفاظتی را در برابر سرمازدگی احتمالی محصولات خود انجام دهند.