شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

جهاد آبرسانی یکی از پروژه‌های آبرسانی است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم با هدف تأمین آب سالم برای روستاها کلید خورد و اکنون با گذشت نزدیک به دو سال نزدیک به 40 درصد پیشرفت داشته است.

خبرگزاری مهر

سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان گفت: تیم‌های برتر اولین کمپ آموزشی رویداد نما معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری سیما به ارائه آمار تفکیکی از پیش‌ثبت‌نام‌های داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی پرداخت. وی بیان کرد: از روز دوشنبه 16 مردادماه 1402 ستاد انتخابات کشور کار خود را آغاز کرد و روز پنجم 4 هزار و 265 نفر متقاضی تکمیل مدارک بودند. سخنگوی ستاد انتخابات با اشاره به آمار تفکیکی پیش‌ثبت‌نام‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان از رهایی قاتل از قصاص بعد از 10 سال همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

نوزدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها با حضور وزیر نیرو برگزار شد که در این جلسه به موضوعات مختلفی از جمله وضعیت برق، آب و.. پرداخته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای اسلامی زنجان با اشاره به رقم بالای پرداخت‌های مسکن مهر گفت: در شرایط موجود و با توجه به تورم بالا پرداخت اقساط مسکن ملی برای مردم بسیار سنگین است و برای این امر نیازمند چاره‌اندیشی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاوره رسانه‌ای پروژه، تولید فیلم کوتاه «مانکن» به نویسندگی و کارگردانی سید حمید کرمانی بعد از 6 جلسه فیلم‌برداری در استان زنجان به پایان رسید و هم‌اکنون مراحل پایانی پس تولید را پشت می‌گذارد. این فیلم کوتاه به سفارش شهرداری و استانداری استان زنجان و با توجه به اهمیت حوزه آسیب اجتماعی و افزایش تکدی‌گری در سطح شهر، تهیه و تولید شده است. در...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول قوه قضائیه گفت: امسال انتخابات بزرگی را در پیش داریم و اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای ایجاد دو قطبی سازی در کشور و اختلاف افکنی در بین قوا است.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضائیه گفت: امسال انتخابات بزرگی را در پیش داریم و اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای ایجاد دو قطبی سازی در کشور و اختلاف افکنی در بین قوا است.

خبرگزاری مهر

زنجان - معاون اول قوه قضائیه گفت: یکی از رویکردهای اصلی دشمن در شرایط کنونی، دوقطبی سازی در کشور بوده و این موضوع را در اولویت اتاق فکر خود قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طی چند سال اخیر روند صادرات استان زنجان شیب صعودی به خود گرفته است؛ با این حال میزان صادرات استان متناسب با ظرفیت های تولیدی استان نیست و جا دارد رقم صادرات استان با تقویت زیرساخت‌ها افزایش یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«چه غلطهای عجیب و غریبی... خلیج‌فارس خانه ماست، شما به خلیج خوک‌های خود بپردازید.» این بخشی از سخنرانی رهبر انقلاب خطاب به آمریکایی‌ها در سال 96 بود که تحرکاتی را در خلیج‌فارس انجام داده بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار شکارچی به برگزاری رزمایش نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس اشاره کرد و گفت: کسانی که طمع تصاحب جزایر سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران را دارند و یا گوشه چشمی هرچند روانی به این جزایر دارند؛ نوک شمشیرمان را ببینند تا در محاسبات خود دچار اشتباه نشوند.

خبرگزاری مهر

مجوز اجرای دوره تک پودمان فرماندهی عملیات حریق در استان گیلان به همراه مجوز اجرای 43 دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: کسانی که طمع تصاحب جزایر سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران را دارند و یا گوشه چشمی هرچند روانی به این جزایر دارند؛ نوک شمشیرمان را ببینند تا در محاسبات خود دچار اشتباه نشوند.