شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح اظهار کرد: عصر روز گذشته 26 مرداد ماه نشست تیم ارزیاب قرارگاه مرکزی مهارت آموزی با مدیر کل و معاونین فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شد. وی با بیان اینکه از همکاری مدیران این سازمان با نیرو‌های مسلح تقدیر شد افزود: ششمین دور سفر استانی تیم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: ارزیابی و بازدید از یگان‌های نیرو‌های مسلح توسط تیم ارزیاب قرارگاه مهارت آموزی انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز در استان زنجان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه محدودیت‌های ورود ماشین‌آلات در گذشته خیلی متفاوت بوده است، تصریح کرد: در دستورالعمل‌های جدید خیلی از محدودیت‌ها برداشته شده است.

خبرگزاری مهر

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می‌دهیم و هدایت و تسهیل‌گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش‌های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: توجه جدی به برگزاری مزایده معادن، احیای واحدهای راکد و ورود سرمایه گذاران به حوزه معدن سه راهکار کوتاه مدت برای تحقق برنامه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی امین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز نسل نو، با تمرکز بر نقش مدرسه و مسجد و دانشگاه» در استان زنجان برگزار میشود.

وب‌گاه ورزش سه

اردوی تدارکاتی تیم ملی پارادوچرخه‌سواری برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور چهار ورزشکار برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اردوی تدارکاتی تیم ملی پارادوچرخه‌سواری برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور چهار ورزشکار برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی‌امین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه و مسجد و دانشگاه» در استان زنجان برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

هموطنان با اصلاح سبک زندگی و روش‌های مصرف به سادگی می توانند سرانه مصرف آب را به 150 لیتر کاهش دهند و با مصرف 5مترمکعب قبض رایگان می‌شود.

خبرگزاری مهر

زنجان - سخنگوی صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال برای عبور از تابستان 18 پروژه اضطراری آبرسانی با اعتباری بالغ بر 289 میلیارد تومان در استان زنجان تعریف شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهادری‌جهرمی با بیان اینکه دولت گذشته تمام تمرکزش را روی برجام گذاشته بود، گفت: دروازه ساخت مسکن، خودرو و فعالیت‌های اقتصادی در دولت گذشته بسته شد و به بهانه گشایش اقتصادی و معیشتی همه تمرکز دولت روی برجام متمرکز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان گفت: در کشور ما سیزده یا چهارده میلیون دانش‌آموز و چند میلیون دانشجو وجود دارد؛ بستر اول خانواده‌ها هستند و بستر دوم مدارس، دانشگاه‌ها و مجامع و مراکز علمی می‌باشند. لذا لازم است محسنات حجاب و عفاف، و مضرات تبرج به جامعه گفته شود. در این کار عزم جدی باید باشد و با یک گروه به نتیجه نمی‌رسیم....

خبرگزاری تسنیم

اعضای کمیسیون‌های ورزشکاران، داوران و مربیان در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین مشخص شدند.