پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان فارس

استان فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار ارز تهران شیب نزولی را تجربه کردند و قیمت ریال عمان با افت هزار و 400 تومانی، 166 هزار و 200 تومان خرید و فروش شد.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که 5 سد کشور در وضعیت خوبی قرار گرفته اند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل محیط زیست استان فارس گفت: بیش از 60 درصد از تالاب بین المللی کمجان در پی بارش‌های اوایل فروردین امسال آبگیری شده است.

خبرگزاری تسنیم

دومین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران با حضور چهره‌های قرآنی و تجلیل از فعالان و رده‌های برتر در عرصه قرآن کریم برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه (تعطیلات عید سعید فطر) در بیشتر مناطق کشور بارش باران و برف و وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی استان‌ها با شدت بارش‌ها مواجه خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، حمید رحیمی و محمد نادری از جمله بازیگران نمایش «گالیله» هستند.

خبرگزاری دانشجو

اسامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در 21 اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفترغرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران، از فعالیت مستمر مراکز تجاری ایران در 5 کشور عراق، سوریه، امارات، ترکیه و قطر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب سه استان پرفروش سینمای ایران در سال گذشته بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هاشم میرزاخانی، مدیرعامل این موسسه درباره آمار فروش سینمای ایران در سال 1402 گفت: سینمای ایران در سال گذشته بیش از هزار و 240 میلیارد تومان فروش داشت که از این میزان فروش، بیش از 550 میلیارد و 483 میلیون تومان مربوط به تهران، بیش از 149 میلیارد و 164 میلیون تومان مربوط به خراسان رضوی و بیش از 107 میلیارد و 42 میلیون تومان مربوط به استان اصفهان است. وی...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل موسسه سینماشهر گزارشی تحلیلی از آمار فروش سینماهای ایران ارائه کرد. تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب سه استان پرفروش سینمای ایران و «پردیس کوروش»، «پردیس ایران‌مال» و «پردیس هنر شهرآفتاب» به ترتیب سه سینمای پرفروش در سال گذشته بودند.

وب‌گاه فرارو

با پایان تعطیلات نوروز و آغاز پیک سفر، برخی از ارگان‌ها، آمار‌های مربوط به خدمات‌رسانی خود را اعلام کرده‌اند، ولی هنوز ستاد تسهیلات سفر جمع‌بندی و تحلیل نهایی را پس از 5 روز ارائه نداده است.