پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان فارس

استان فارس

وب‌گاه ورزش سه

از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند 1402 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند 1402 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات کشتی آزاد جام تختی قرار است دهه سوم اردیبهشت ماه در شهرستان لار، روی دو تشک و در سالن تازه افتتاح شده شش هزار نفری منیری برگزار شود.

وب‌گاه فرارو

در شبِ بیست‌وهفتم ماه رمضان، به عنوان یکی از شب‌های دهه پایانی این ماه و روزی که بنابر برخی روایات عامیانه، به عنوان روز قصاص «ابن‌ملجم مرادی» عنوان شده است نیز رسوم جالب و بعضا خرافاتی در شهر‌های مختلف ایران اجرا می‌شود که بنابر اعتقاد برخی پژوهشگران پایه‌گذاری آن‌ها از دوره صفویه بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود رزمجویی امروز، 18 فروردین با اشاره به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تخریب نقش برجسته سراب بهرام در شهرستان ممسنی گفت: متأسفانه در روز چهارشنبه‌سوری سال 1402 حدود ساعت یک الی دو بامداد چند ترقه دودزا و آتش‌زا به سمت نقش برجسته سراب بهرام پرتاب شد که آثار دوده و سیاهی بر این اثر تاریخی به‌جا گذاشت.

وب‌گاه الف

ایسنا / فارس فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس تأکید کرد: دوستداران میراث فرهنگی نگران نباشند، نقش برجسته سراب بهرام تخریب نشده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: در سال گذشته شاخص اهدای خون کشور نزدیک به 5 درصد رشد داشته و در کل کشور 2 میلیون و 327 هزار و 977 واحد خون اهدا شده است.

خبرگزاری تسنیم

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شیراز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی اردیبهشت 1403 برپا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر و عموی دو تن از سرنشینان سانچی ادعا کرد: گروهی از بچه‌ها چند هفته پس از آن‌که از کشتی پیاده شده‌اند، یعنی حدود 5 روز پس از غرق شدن سانچی، در فرودگاه پیام پیاده و تحویل نیروهای امنیتی شده‌اند. پدر و عموی دو تن از سرنشینان سانچی ادعا کرد: گروهی از بچه‌ها چند هفته پس از آن‌که از کشتی پیاده شده‌اند، یعنی حدود 5 روز پس از غرق شدن سانچی، در فرودگاه پیام پیاده و تحویل نیروهای امنیتی شده‌اند. به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید بابایی مدیر کل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه در پایان اسفند ماه سال گذشته، 612 کودک در شیرخوارگاه‌های سازمان بهزیستی در سراسر کشور حضور داشتند، گفت: بر اساس این آمار بیشترین میزان کودک در شیرخوارگاه‌های حضرت ولیعصر (عج) استان فارس، شیرخوارگاه مادر استان کرمان، شیرخوارگاه شبیر و شیرخوارگاه حضرت آمنه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش معنادار تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند ماه سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: سال گذشته شاخص اهدای خون کشور 4.7 درصد رشد داشت و در کل کشور 2 میلیون و 327 هزار و 977 واحد خون اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت کشتی استان فارس می‌گوید مختاری و گرایی بهترین‌های 77 کیلوگرم ایران هستند و عدم حضور آنها در مسابقات پیش رو باعث ناراحتی است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی کشور می‌گوید: «افغانستانی‌ها به شرط داشتن کارت اقامت می‌توانند تحت پوشش قرار گرفته و از حمایت و مستمری بهزیستی برخوردار شوند. طبق روال استان‌ها، مددجویان اتباع را به دفتر توانمندسازی اعلام و این دفتر آن‌ها را به آقای کرم‌زاده معرفی می‌کند تا اسامی‌شان وارد سامانه شده و از مستمری برخوردار شوند.»

وب‌گاه عصر ایران

بزرگترین زلزله‌های هفته گذشته به صورت پیاپی در مشارگه خوزستان به بزرگای 4.9، 4.4، 4.1 و 4‌.5 به ثبت رسیدند، همچنین بنارویه استان فارس زلزله به بزرگای 4 و کهک استان قم زلزله 3.3 را تجربه کردند.