پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان فارس

استان فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی کشور می‌گوید: «افغانستانی‌ها به شرط داشتن کارت اقامت می‌توانند تحت پوشش قرار گرفته و از حمایت و مستمری بهزیستی برخوردار شوند. طبق روال استان‌ها مددجویان اتباع را به دفتر توانمندسازی اعلام و این دفتر آنها را به آقای کرم‌زاده معرفی می‌کند تا اسامی‌شان وارد سامانه شده و از مستمری برخوردار شوند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از زمینه‌لرزه‌ای با قدرت 4.8 در مقیاس ریشتر در نیویورکِ آمریکا خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز با تصریح بر اینکه اسرائیل غاصب است و غصب در قاموس انسانیت جای ندارد و تفاوتی نمی‌کند که چه دینی و آیینی داشته باشید، گفت: حق مسلم مردم فلسطین است که کشورشان به دست خودشان باشد و حکومت سیاسی آن را تعیین کنند.

وب‌گاه فرارو

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4 ریشتر ساعت 8 و 35 دقیقه و 37 ثانیه بنارویه در استان فارس را لرزاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4 ریشتر بنارویه در استان فارس را لرزاند.

وب‌گاه الف

رئیس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای فارس، گفت: اقدامات ساختاری برای احیا و تعادل‌بخشی منابع آبی فارس موجب صرفه‌جویی 45 میلیون‌متر مکعبی حاصل از انسداد بیش از 2 هزار حلقه چاه غیرمجاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

هت‌تریک افسانه چترنور در دیدار روز گذشته، حالا رقابت برای کسب کفش طلای فوتبال زنان را به اوج خود رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تا نیمه اردیبهشت بارش‌های فراوانی در سراسر کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه شیراز با اشاره به حمله اخیر اسرائیل گفت: آنچه که باعث شکست در عرصه‌های مختلف شد اطاعت نکردن از رهبر الهی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زینب رحیمی، خبرنگار محیط زیست در حساب اینستاگرامی خود ویدئویی از یک گرگ (بین سگ، گرگاس یا گرگ بودن این جانور شک وجود دارد) در باغ وحش "سیمرغ" در گراش استان فارس منتشر کرده است. زینب رحیمی، خبرنگار محیط زیست در حساب اینستاگرامی خود ویدئویی از یک گرگ (بین سگ، گرگاس یا گرگ بودن این جانور شک وجود دارد) در باغ وحش "سیمرغ" در گراش استان فارس منتشر کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، فک پایین...

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس در یادداشتی جالب‌ترین مأموریت‌های پلیس در نوروز 1403 را عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم

تازه‌ترین اثر پروژه «تار و تاریخ‌» با عنوان «محرم اسرار» به آهنگسازی میدیا فرج نژاد و خوانندگی رادمهر علیپور در بیشاپور و در معبد آناهیتا ضبط شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 48 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست فارس با اعلام خبر مشاهده چند مورد تلفات تب برفکی بین بز‌های وحشی پارک ملی بمو گفت: تا اطلاع ثانوی، مجوزی برای بازدید از پارک صادر نمی‌شود.

وب‌گاه فرارو

بیش از 10 میلیون مسافر نوروزی از اماکن مذهبی تاریخی و طبیعی فارس دیدن کردند.