پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان فارس

استان فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست فارس گفت: در پی مشاهده چند مورد تلفات در بین بزهای وحشی پارک ملی بمو، منطقه توسط محیط بانان درچند نوبت پایش شد. رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست فارس گفت: در پی مشاهده چند مورد تلفات در بین بزهای وحشی پارک ملی بمو، منطقه توسط محیط بانان درچند نوبت پایش شد. به گزارش عرشه آنلاین، لیلا جولایی گفت: با همکاری اداره کل دامپزشکی استان...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست فارس با اعلام خبر مشاهده چند مورد تلفات تب برفکی بین بزهای وحشی پارک ملی بمو گفت: تا اطلاع ثانوی، مجوزی برای بازدید از پارک صادر نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 48 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

دوازدهم فروردین ماه، یک داروساز شیرازی به دلیل عدم ارائه دارو بدون نسخه توسط بیمار با چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه صورت و دست آسیب دیده است.

وب‌گاه فرارو

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ثبت بیش از 6 میلیون نفر بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز 1403 خبر داد و حافظیه، تخت جمشید، سعدیه و سعدآباد را رکوردداران این بازدید‌ها اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک داروساز شیرازی به دلیل عدم ارائه دارو بدون نسخه توسط بیمار با چاقو مورد حمله قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان جوان، 24 بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرد که در بین آنها استان فارس و تهران با پنج بازیکن بیشترین سهمیه دارند.

خبرگزاری تسنیم

دوازدهم فروردین ماه، یک داروساز شیرازی به دلیل عدم ارائه دارو بدون نسخه توسط بیمار با چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه صورت و دست آسیب دیده است.

وب‌گاه الف

بیش از 6 میلیون نفر بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی در ایام نوروز انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب‌شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه 1403 اظهار کرد: امروز مناطق مرکزی کرمان، شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و نقاط مرکزی زاگرس بارش رگبار پراکنده را تجربه می‌کنند. وی افزود: فردا استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق استان فارس، بخش‌هایی از استان‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی از ثبت 6 میلیون و 274 هزار و 824 نفر بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش این وزارتخانه از 24 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد منفرد نایب رئیس انجمن داروسازان ایران، از حمله به یک داروساز با سلاح سرد (چاقو) در یکی از داروخانه‌های شیراز، ابراز تأسف کرد و خواستار پیگیری حادثه از سوی مسئولان و دستگاه‌های مربوطه شد. وی در توضیح این حادثه که 12 فروردین 1403 رخ داد، گفت: همکار داروساز ما فقط به دلیل اینکه داروی بدون نسخه نداده بود، مورد حمله قرار گرفته و مجروح شد. رئیس انجمن داروسازان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسکان موقت و دائم فرهنگیان در نوروز 1403 از دو میلیون و 288 هزار و 190 (نفر - روز) در مدارس گذشت اسکان موقت و دائم فرهنگیان در نوروز 1403 از دو میلیون و 288 هزار و 190 (نفر - روز) در مدارس گذشت به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در طرح نوروزی اسکان موقت و دائم فرهنگیان دو میلیون و 288 هزار و 190 (نفر - روز) در مدارس، اقامتگاه‌های دائم و موقت، اردوگاه‌ها،...