جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان فارس

استان فارس

وب‌گاه الف

بیش از 6 میلیون نفر بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی در ایام نوروز انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب‌شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه 1403 اظهار کرد: امروز مناطق مرکزی کرمان، شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و نقاط مرکزی زاگرس بارش رگبار پراکنده را تجربه می‌کنند. وی افزود: فردا استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق استان فارس، بخش‌هایی از استان‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی از ثبت 6 میلیون و 274 هزار و 824 نفر بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش این وزارتخانه از 24 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد منفرد نایب رئیس انجمن داروسازان ایران، از حمله به یک داروساز با سلاح سرد (چاقو) در یکی از داروخانه‌های شیراز، ابراز تأسف کرد و خواستار پیگیری حادثه از سوی مسئولان و دستگاه‌های مربوطه شد. وی در توضیح این حادثه که 12 فروردین 1403 رخ داد، گفت: همکار داروساز ما فقط به دلیل اینکه داروی بدون نسخه نداده بود، مورد حمله قرار گرفته و مجروح شد. رئیس انجمن داروسازان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسکان موقت و دائم فرهنگیان در نوروز 1403 از دو میلیون و 288 هزار و 190 (نفر - روز) در مدارس گذشت اسکان موقت و دائم فرهنگیان در نوروز 1403 از دو میلیون و 288 هزار و 190 (نفر - روز) در مدارس گذشت به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در طرح نوروزی اسکان موقت و دائم فرهنگیان دو میلیون و 288 هزار و 190 (نفر - روز) در مدارس، اقامتگاه‌های دائم و موقت، اردوگاه‌ها،...

خبرگزاری تسنیم

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان غذا و دارو، با اشاره به حادثه حمله به یک داروساز با سلاح سرد در یکی از داروخانه‌های شیراز، خواستار برخورد قاطع با ضارب داروساز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست معاونت گردشگریاستان فارس: در ایام نوروز امسال بیش از 20 میلیون تردد در فارس و بیش از 10 میلیون بازدید نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی این استان ثبت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آثار تاریخی استان فارس با ثبت 1میلیون و 329هزار و 122 نفر بیشترین بازدیدکننده را داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین پلیس فرودگاه های کشور از کشف مواد مخدر توسط عوامل تخصصی پلیس فرودگاه شیراز در اقدامی مشترک خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین پلیس فرودگاه های کشور از کشف مواد مخدر توسط عوامل تخصصی پلیس فرودگاه شیراز در اقدامی مشترک خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی نیکفر امروز مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره ادامه فعالیت مدارس طرح اسکان نوروزی از فردا اظهار داشت: از روز آخر هفته گذشته به ستاد اسکان آموزش و پرورش اعلام کردیم که مدارس در روز 14 فروردین باز باشند، اما قرار بر این شد در صورت درخواست استان‌ها، مدارس با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می‌توانند همچنان تا آخر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالیت مدارس کشور در روز 14 فروردین ماه برقرار است و در صورت درخواست استان‌ها، مدارس با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می توانند همچنان تا آخر هفته میزبان مسافران فرهنگی باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته یک مقام مسئول، مدارس در روز 14 فروردین باز هستند اما در صورت درخواست استان‌ها، مدارس با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می توانند تا آخر هفته میزبان مسافران باشند.