جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان فارس

استان فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر و عموی دو تن از سرنشینان سانچی ادعا کرد: گروهی از بچه‌ها چند هفته پس از آن‌که از کشتی پیاده شده‌اند، یعنی حدود 5 روز پس از غرق شدن سانچی، در فرودگاه پیام پیاده و تحویل نیروهای امنیتی شده‌اند. پدر و عموی دو تن از سرنشینان سانچی ادعا کرد: گروهی از بچه‌ها چند هفته پس از آن‌که از کشتی پیاده شده‌اند، یعنی حدود 5 روز پس از غرق شدن سانچی، در فرودگاه پیام پیاده و تحویل نیروهای امنیتی شده‌اند. به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید بابایی مدیر کل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه در پایان اسفند ماه سال گذشته، 612 کودک در شیرخوارگاه‌های سازمان بهزیستی در سراسر کشور حضور داشتند، گفت: بر اساس این آمار بیشترین میزان کودک در شیرخوارگاه‌های حضرت ولیعصر (عج) استان فارس، شیرخوارگاه مادر استان کرمان، شیرخوارگاه شبیر و شیرخوارگاه حضرت آمنه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش معنادار تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند ماه سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: سال گذشته شاخص اهدای خون کشور 4.7 درصد رشد داشت و در کل کشور 2 میلیون و 327 هزار و 977 واحد خون اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت کشتی استان فارس می‌گوید مختاری و گرایی بهترین‌های 77 کیلوگرم ایران هستند و عدم حضور آنها در مسابقات پیش رو باعث ناراحتی است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی کشور می‌گوید: «افغانستانی‌ها به شرط داشتن کارت اقامت می‌توانند تحت پوشش قرار گرفته و از حمایت و مستمری بهزیستی برخوردار شوند. طبق روال استان‌ها، مددجویان اتباع را به دفتر توانمندسازی اعلام و این دفتر آن‌ها را به آقای کرم‌زاده معرفی می‌کند تا اسامی‌شان وارد سامانه شده و از مستمری برخوردار شوند.»

وب‌گاه عصر ایران

بزرگترین زلزله‌های هفته گذشته به صورت پیاپی در مشارگه خوزستان به بزرگای 4.9، 4.4، 4.1 و 4‌.5 به ثبت رسیدند، همچنین بنارویه استان فارس زلزله به بزرگای 4 و کهک استان قم زلزله 3.3 را تجربه کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی کشور می‌گوید: «افغانستانی‌ها به شرط داشتن کارت اقامت می‌توانند تحت پوشش قرار گرفته و از حمایت و مستمری بهزیستی برخوردار شوند. طبق روال استان‌ها مددجویان اتباع را به دفتر توانمندسازی اعلام و این دفتر آنها را به آقای کرم‌زاده معرفی می‌کند تا اسامی‌شان وارد سامانه شده و از مستمری برخوردار شوند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از زمینه‌لرزه‌ای با قدرت 4.8 در مقیاس ریشتر در نیویورکِ آمریکا خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز با تصریح بر اینکه اسرائیل غاصب است و غصب در قاموس انسانیت جای ندارد و تفاوتی نمی‌کند که چه دینی و آیینی داشته باشید، گفت: حق مسلم مردم فلسطین است که کشورشان به دست خودشان باشد و حکومت سیاسی آن را تعیین کنند.

وب‌گاه فرارو

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4 ریشتر ساعت 8 و 35 دقیقه و 37 ثانیه بنارویه در استان فارس را لرزاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4 ریشتر بنارویه در استان فارس را لرزاند.

وب‌گاه الف

رئیس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای فارس، گفت: اقدامات ساختاری برای احیا و تعادل‌بخشی منابع آبی فارس موجب صرفه‌جویی 45 میلیون‌متر مکعبی حاصل از انسداد بیش از 2 هزار حلقه چاه غیرمجاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

هت‌تریک افسانه چترنور در دیدار روز گذشته، حالا رقابت برای کسب کفش طلای فوتبال زنان را به اوج خود رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تا نیمه اردیبهشت بارش‌های فراوانی در سراسر کشور پیش‌بینی می‌شود.