یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با بخش خبری شبکه نور اظهار داشت: در مدراس فعالیت‌هایی داریم تحت عنوان گفتمان دانش آموزی که در این جلسات به سوالات دانش آموزان پاسخ داده می‌شود. وی بیان داشت: جلسه‌ای در نمازخانه یکی از مدارس قم برگزار شده بود و بعد از برگزاری مراسم یکی از دانش آموزان به دلیل ضعف جسمانی دچار...

وب‌گاه مشرق نیوز

افت فشار یک دانش‌آموز در یکی از مدارس قم و انتقال وی به بیمارستان بازهم باعث داغ شدن بازار شایعات و سوءاستفاده برخی از این موضوع شد.

خبرگزاری دانا

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه درخشش تیم ملی فوتبال در جام جهانی باعث شادی مردم ایران خواهد شد گفت: آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران را داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست از سلسله جلسات رونمایی کتاب اهالی فرهنگ و هنر استان قم با عنوان «کتابواره شهر من» به همت اداره کل کتابخانه‌های استان قم و با محوریت نقد و بررسی کتاب «باغ حاج علی» با حضور مهدی سلحشور، نویسنده و سید‌مهدی حسینی، کارشناس ادبیات پایداری در خانه موزه شهید زین‌الدین برگزار شد. حسینی با اشاره به اینکه همنشینی راوی با شهدا از مهمترین دلایل توفیق...

وب‌گاه فرارو

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: با اشاره به عوارض آلودگی هوا بر سلامت افراد، گفت: مواجهه با آلودگی هوا در کشور‌های توسعه یافته چهارمین عامل مرگ در جهان پس از خطرات متابولیک، رژیم غذایی و دود سیگار است. این در حالیست که در کشور‌های در حال توسعه آلودگی هوا سومین ریسک فاکتور مرگ است. در واقع مطالعات جهانی نشان داده است آلودگی هوای آزاد و داخل در مناطق شهری و روستایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعه‌ای برای کمی‌سازی اثرات بهداشتی و اقتصادی منتسب به آلاینده ذرات معلق PM 2.5، به تشریح عوارض این معضل بهداشتی در کشور پرداخت و گفت: در سال 1400 تعداد همه مرگ‌های منتسب به مواجهه طولانی مدت با ذرات معلق PM2.5 بیش از 87 درصد نسبت به سال 1399 افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، 5 عضو باند جعل سکه‌های پارسیان شناسایی، دستگیر و 143 سکه تقلبی در این رابطه کشف شد.

وب‌گاه عصر ایران

شهروندان از مغازه های معتبر طلا و جواهر فروشی ها، سکه و طلا خریداری و از سایت های مجازی خرید نکنند در غیر این صورت احتمال دارد طلا و سکه های تقلبی به جای اصیل خریداری و از این طریق طعمه کلاهبرداران قرار گرفته و متضرر شوند که عواقب جبران ناپذیری را ایجاد و گاهاً باعث بروز مشکلاتی در بین خانواده ها می شود.

خبرگزاری مهر

قم - جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم از ادامه تلاش ها برای شناسایی ضاربان «شهید زاهدلویی» با تشکیل یک پرونده ویژه در استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر از حمایت شورای شهر قم از تجاری سازی و توسعه 3 ایده با موضوع شهر هوشمند و خدمات شهری در رویداد تولید محتوای دیجیتال و رسانه بسیج خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه 19 دی استان قم گفت: اگر نتوانیم محکم در برابر بی حجابی بیاستیم دیگر نمیتوانیم در برابر خون های ریخته شهداء و امام زمان (عج) سر بلند باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: حجت الاسلام وحدتی آراسته گفت: باید با مدیران دستگاه‌های اجرایی، مجموعه های آموزشی، اصناف، مکان های ورزشی و... که نظارتی نسبت به پوشش کارمندان خود ندارند و هیچ توجهی به حوزه عفاف وحجاب نمی کند دستگاه های نطارتی برخوردی جدی داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

سفر به اروپا و داشتن شغل پردرآمد با حاشیه امنیت بسیار عالی، گزینه‌هایی است که ممکن است هر فرد را وسوسه کند، اما زین‌الدین این شرایط را برای کمک کشور رد کرد.

خبرگزاری دانا

ریاضی با اشاره به اینکه تقریبا یک چهارم پرونده هایی سال 1401 که به تعزیرات حکومتی وارد می شود مربوط به تخلفات صنف نانوایان است گفت: برخی از نانوایی ها برای اینکه مشتری هایشان کمتر شود عمدا کیفیت نان را کاهش می دهند تا بتوانند آراد دولتی را آزاد بفروشند.

خبرگزاری مهر

فاطمه بهبهانی نویسنده کتاب «نشانی گنج» در مراسم رونمایی از این کتاب درباره آشنایی خود با سوژه این کتاب گفت: تمام فکر و قلبم درگیر خانواده شهید قربانیان بود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج یک کار فرهنگی تشکیلاتی است.