یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه مشرق نیوز

انتشار فیلم و تصاویری از یک شعبه بانک در استان قم که در حال ارائه خدمات به یک خانم با حجاب نامتعارف است و سپس انتشار خبر برکناری رئیس شعبه بانک از سوی استاندار قم خبرساز شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دبیر جشنواره استانی تئاتر قم برنامه زمان بندی اجراهای بیست و سومین دوره برگزاری این جشنواره را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات 9 استان را انتخاب کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس اعضای ناظر قوه مقننه در کمیته هماهنگی اشتغال استان‌ها را انتخاب کردند.

خبرگزاری مهر

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ناظر در برخی از مجامع و شوراها انتخاب شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: با توجه به 2 پیروزی در مسابقه اخیر و استعدادهای خوبی که در تیم دانشگاه آزاد قم وجود دارد این تیم را از مدعیان کسب سکو در لیگ برتر کشتی فرنگی می دانیم.

خبرگزاری مهر

قم - «امیری زاده» جوان کارآفرین قمی است که با تولید و توزیع سالانه 5 هزار قطعه گوشت قرقاول تلاش کرده تا بخشی از نیاز استان قم را تأمین کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.

خبرگزاری مهر

معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تالاب شکارممنوع مره قم به پناهگاه حیات وحش ارتقاء یابد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون استاندار قم با اشاره به ابراز نگرانی مردم قم از وضعیت عفاف و حجاب در یکی از فروشگاه‌های بزرگ قم گفت: درباره وضعیت عفاف حجاب یکی از فروشگاه‌های بزرگ به متولیان این فروشگاه و همچنین مدیران دولتی مرتبط با این موضوع تذکر جدی برای اصلاح وضع آن مجموعه داده شده و در صورت عدم توجه اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون استاندار قم از برکناری مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم خبر داد که بی‌توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه کرده بود.

وب‌گاه عصر ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم: برای ترویج و تحکیم عفاف و حجاب در دستگاه‌های استان فرایندی تعریف شده که در حال اجراست و مهمترین آن نظارت و بازرسی مستمر از شیوه اجرای قانون است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری مهر به نقل از معاون استاندار قم از برکناری مدیر یک بانک که به یک خانم بدون حجاب خدمات ارائه کرده بود خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون استاندار قم اعلام کرد: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.