یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته و چهره مردم را پژمرده ببیند و ملت را متفرق و ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی دشمن هرگز تعبیر نمی‌شود چراکه ملت ایران قوی و مقاوم ایستاده است.

خبرگزاری دانا

سردار سلامی با بیان اینکه رویاهای شیطانی دشمن تعبیر نخواهند شد، گفت: آنهایی که فریب خوردند بازگردند و لباس جهاد بپوشند و پیاده نظام دشمن نشوند.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: بیش از 20تیم خواهر در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم حضور دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار سلامی در اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم گفت: "ما سرمایه‌های عظیمی داریم که اگر حرکت کنند ایران به یک قدرت عالی در جهان مبدل خواهد شد"

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سلامی گفت: امروز در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی هستیم و از هیچ عنصری نگران نیستیم و هیچ چیزی نمی‌تواند گام‌های ما را بلرزاند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی بیان کرد: فریادهای دشمن، فریادهای شیطان است زیرا آن‌ها به جنگ خدا و رسول آمده‌اند که نمادهای شیطانی را بر سیمای جوانان ما بنشانند و جوانان ما را از اسلام و وطن و ولی و ملت خود دور کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید هوشیار باشند که این توطئه دشمنان ما است. آمریکا می‌خواهد که آرامش را از خیابان‌های ما بگیرد و سفینه هایمان را به آسمان نفرستیم.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید هوشیار باشند که این توطئه دشمنان ما است. آمریکا می‌خواهد که آرامش را از خیابان‌های ما بگیرد و سفینه هایمان را به آسمان نفرستیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - اجلاسیه نهایی کنگره ملی 6090 شهید استان قم روز پنجشنبه با حضور سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور هزاران تن از مردم مومن، انقلابی و ولایی این استان در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران قم برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ 8 آبان 1401 برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگاری دانشجو، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: شهادت فوز عظیم و معراج به پیشگاه ربوی خداوند و شهدا نیز چراغ راهی هستند تا راه را گام نکنیم و هر یک ستاره‌ای پرفروغ هستند. وی با تاکید بر اینکه شهدا سازندگان یک هویت عظیم بر مبنای فضائل دین در جامعه ما هستند، عنوان کرد: نشانه‌ها...

خبرگزاری مهر

فیلم کامل بیانات هشتم آبان 1401 رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قم را مشاهده می‌نمایید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب در اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای استان قم فداکاری فرمانده ارتشی که در لحظه شهادت مانند شهدای صدر اسلام با وجود تشنگی آب ننوشید را روایت کردند./ خبرفوری

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قم، فرمودند: شهید نخ تسبیحی است که اقوام مختلف کشور از فارس، ترک، لر، عرب و بختیاری را به هم وصل کرده و بین اقوام همدلی ایجاد کرده است.

خبرگزاری دانا

راهداری قم با ارسال جوابیه ای به خبر مسدود شدن تنها راه دسترسی به بیمارستان امام رضا علیه السلام قم پاسخ داد.

خبرگزاری دانا

چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قم برگزار شد.