یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی بود، خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان وارد شده و هر چه داشت به میدان آورد برای اینکه ما یک ایران قوی و مستقل نداشته باشیم ولی شکست خورد، هر کس در مقابل مردم ایران و خون شهدا بایستد، شکست می‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار اشتری با بیان اینکه ما باید همیشه خود را مدیون شهدا بدانیم، اضافه کرد: امروز اگر مدافعان حرم و امنیت نبودند مواردی مانند حادثه شیراز بسیار اتفاق می افتاد، این‌ها قصد داشتند جاهای دیگری هم امنیت را بر هم بزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار اشتری گفت: اگر مدافعان حرم نبودند حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، در نقاط دیگر کشور نیز تکرار می‌شد، تروریست‌ها علاوه بر حرم شاهچراغ نقشه‌های دیگری نیز داشتند که با هوشیاری عوامل اطلاعاتی ناکام ماندند.

خبرگزاری مهر

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در بهترین شرایط ذخایر کشور هستیم و هیچ کمبودی وجود ندارد و ذخایر 50 درصد از همه‌سال‌های گذشته بیشتر است و با امنیت خاطر در تأمین غذا در کشور پیش می رویم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: خوشبختانه با تأکید رئیس‌جمهور در حال حاضر در بهترین شرایط ذخایر کشور هستیم و هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد و ذخایر 50 درصد از همه‌سال‌های گذشته بیشتر است و با امنیت خاطر در تأمین غذا در کشور پیش می‌رویم.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت قایقرانی استان قم از طرح استعدادیابی و آموزش رایگان قایقرانی در قم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین کارگاه نقاشی «روایت یاران» به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با ارج نهادن به مقام شامخ شهیدمهدی زین‌الدین در استان قم برپا می‌شود.

خبرگزاری دانا

امروز دوشنبه 23 آبان، نشست ارکان شبکه تربیتی بسیج فرهنگیان در سطح کشوری به‌صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران و مسئولین منطقه‌ای صالحین در سالن شهید سلیمانی مجتمع ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم با اشاره به اینکه به نام شهدای استان بیش از سیصد هزار فعالیت خدمت رسانی در عرصه های مختلف صورت گرفته است، گفت:: در راستای کنگره پایانی شهدای استان قم رزمایش اهدا 600سری جهیزیه به نیازمندان در روز میلاد حضرت زینب (س) برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم از برگزاری چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قم در تاریخ 25 الی 27 ابان خبر داد.

خبرگزاری دانا

شست رسانه ای بسیج سازندگی استان قم فعالیت‌های بسیج سازندگی در کنگره ملی شهدای استان قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قم در تاریخ 25 الی 27 آبان برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

قم - وزیر جهاد کشاورزی گفت: در آینده نزدیک با مصوبه دولت و حمایت‌هایی که رئیس جمهور در این زمینه داشتند، پشتیبانی از دامداران افزایش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: ترکیب تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور مشخص شد.

خبرگزاری مهر

قم - وزیر جهاد کشاورزی از اجرای طرح شهرهای مولد کشاورزی در 5 نقطه از جنوب کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده‌کل انتظامی کشور با تأکید بر اینکه اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی بود، گفت: دشمن با تمام توان وارد شد و هرچه داشت به میدان آورد برای اینکه ما یک ایران قوی و مستقل نداشته باشیم ولی شکست خورد.