یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم گفت: عبدالله اوجالان رئیس پ ک ک اولین شخصی بود که شعار زن، زندگی، آزادی را سر داد؛ اما همسرش که کثیره نام داشت به علت تحقیر، ظلم، فحاشی و کتک‌هایی که اوجالان در حق او داشت از دست او فرار کرد و در اروپا مقاله‌نویس شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت ثبات و کنترل بازار گفت: با همفکری دستگاه‌های مختلف و اتحاد آن‌ها می‌توان مشکلات جاری کشور را حل کرد.

وب‌گاه عصر ایران

لحظه دستگیری سازندگان مواد منفجره و کشف کارگاه تولید نارنجک دستی، کوکتل مولوتف و... در پوشش پایگاه بسیج در استان قم را ببینید./ همشهری

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده سپاه قم گفت: حاجی احمدی رئیس پژاک خودش به دخترش تجاوز کرد و دخترش به علت این مسئله خودکشی کرد و حالا شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم گفت: حاجی احمدی رئیس پژاک خودش به دخترش تجاوز کرد و دخترش به علت این مسئله خودکشی کرد و حالا شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهد، دنیا دنیای اغواگری است باید در این شرایط مواظب بود که در دام نیفتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم گفت: عبدالله اوجالان رئیس پ ک ک اولین شخصی بود که شعار زن، زندگی، آزادی را سر داد؛ اما همسرش که کثیره نام داشت به علت تحقیر، ظلم، فحاشی و کتک‌هایی که اوجالان در حق او داشت از دست او فرار کرد و در اروپا مقاله‌نویس شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: لوازم یدکی خودرو در جریان بازرسی‌های انجام شده برای مقابله با قاچاق در سطح استان، رتبه نخست کشفیات را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری دانا

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم با معرفی تیم های برگزیده به کار خود پایان داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: درمنظومه فکری گفتمان انقلاب اسلامی «اخلاق» یکی از مهمترین دال‌هایی است که در پیرامون نقطه مرکزی «اسلام ناب» وجود دارد.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم از برگزاری دومین همایش سین مثل سرود و تجلیل از گروه های سرود استان و خانواده شهدای سرود استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم، روز چهارشنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی در اداره کل ورزش و جوانان این استان انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: 2 تن از بانوان هندبالیست قم همراه با تیم ملی هندبال بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم کره جنوبی شدند.

خبرگزاری دانا

مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه قم با اشاره به ایجاد 260 صندوق قرض‌الحسنه مردم پایه اشتغال‌زا، گفت: یکی از اهداف اصلی بسیج سازندگی حمایت از قشر ضعیف و محروم جامعه و ایجاد اشتغال پایدار است.

خبرگزاری دانا

اهمیت آموزش سواد رسانه ای در میان تمامی اقشار جامعه تا جایی است که باعث می شود افراد، با هویت صحیح وارد فضای مجازی شوند و در مقابل انبوه اخبار بتوانند تصمیم درست بگیرند و اخبار اصلی را از جعلی تشخیص دهند.

وب‌گاه گسترش

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعه‌ای برای کمی‌سازی اثرات بهداشتی و اقتصادی منتسب به آلاینده ذرات معلق PM 2.5، به تشریح عوارض این معضل بهداشتی در کشور پرداخت و گفت: در سال 1400 تعداد همه مرگ‌های منتسب به مواجهه طولانی مدت با ذرات معلق PM2.5 بیش از 87 درصد نسبت به سال 1399 افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: جلسه‌ای در نمازخانه یکی از مدارس قم برگزار شده بود و بعد از برگزاری مراسم یکی از دانش آموزان به دلیل ضعف جسمانی دچار افت فشار می‌شود و به دلیل اینکه آمبولانس برای انتقال این دانش آموز به اورژانس در محل مدرسه حضور پیدا می‌کند، برخی‌ها گمانه‌زنی‌های نادرستی مطرح می‌کنند.