دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم، امروز 30 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم، مالباختگان در صورت شناسایی می توانند با شماره تماس02532802022 پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز نیروی هوایی ارتش به برکت خون شهدا و همت کارکنان غیور، در بحث آموزش به هیچ کشوری نیاز ندارد و تمام مراحل آموزش در داخل کشور انجام می‌پذیرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای از شهروندانی که ممکن است تحت سرقت او قرار گرفته باشند خواستار شناسایی و اعلام شکایت شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت جراحی اقتصادی بزرگی را آغاز کرده و مجلس وظیفه خود می‌داند که از اقدامات دولت حمایت کند؛ با اقدامات دولت درزمینه ارز طی چند ماه آینده شاهد ثبات اقتصادی و بهبود شرایط خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم گفت: تیم بزرگسالان منتخب کیک بوکسینگ SKF استان قم مقام قهرمانی ایران را از آن خود کرد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - ایمن سازی و توسعه فضاهای آموزشی از مهمترین وظایف وزارت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است که در این راه همواره خیرین نیز به کمک دولتمردان آمده اند تا فرایند تعلیم و تربیت آینده سازان کشور به نحو شایسته انجام شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: جامعه آماده ظهور نمی‌شود جز با پیشرفتی که مبتنی بر کلام وحی و اندیشه‌های قرآنی باشد.

خبرگزاری دانا

مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان قم برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دو پرنده شکاری شامل یک قطعه شاه بوف و یک قطعه پیغو در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم در دامان طبیعت رهاسازی شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: باید مسابقاتی در مقاله نویسی درباره معارف قرآنی ایجاد شود تا اصحاب قرآنی ما پژوهشگر و نویسنده زبردستی در معارف دینی شوند.

خبرگزاری دانا

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به افزایش 22درصدی مصرف گاز طبیعی فشرده نسبت به مشابه سال قبل در استان، گفت: استان قم در مصرف گاز سی ان جی بجای بنزین در جایگاه دوم کشوری قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان قم گفت: یکی از فوتسالیست های این استان به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران دعوت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به رسیدگی به پرونده گوهرناز قم در شعبه اول دیوان عالی کشور گفت: رأی نهایی به زودی صادر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: شعار رسمی مرگ بر شاه بود. چه وقتی؟ نه و نیم صبح! ده شد و کودتا شد و مصدق به زندان افتاد و کابینه اش به زندان افتادند و بعد از ظهر زاهدی روی کار آمد و دولت زاهدی تشکیل شد، همین مردم همین مرگ بر شاه را به (جاوید شاه) تبدیل کردند!!