دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه قم 9 طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان جعفرآباد قم در حال اجرا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قم گفت: با تلاش شبانه‌روزی محیط‌بانان، امنیت مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع استان به صورت چشمگیری ارتقا یافته و همین امر موجب افزایش جمعیت انواع گونه های جانوری در این مناطق شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از اجرای طرح زیارت نیابتی 6090 شهید قمی و پدران و مادران شهدا در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

خبرگزاری دانا

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: از پنجم الی 30 صفر این قرارگاه دایر خواهد بود که انتظار می‌رود بیش از 400 هزار نفر از خدمات این قرارگاه بهره‌مند شوند.

خبرگزاری دانا

متأسفانه تصور غلطی در جامعه وجود دارد که اگر خودروی با موتورسیکلت تصادف کند همواره مقصر است و باید خسارت از جمله دیه جرح و فوت را به موتور سیکلت سواران پرداخت کنند و این تصور غلط باعث شده بسیاری از موتورسواران قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه ارتش در سامانه ها و رادارها به خوکفایی رسید و امروز توسط جوانان این مرزو بوم به پیشرفته ترین تجهیزات مجهز است، گفت: مهمترین هدف از برگزاری یادواره ها زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با تاکید بر اینکه کنگره ملی شهدای استان قم هشت اجلاسیه در آبان‌ماه برگزار خواهد کرد، گفت: کنگره ملی شهدای استان قم در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

نائب رئیس هیئت قایقرانی استان قم با اشاره به اینکه قایقرانی نزدیک به سه سال است وارد استان قم شده است گفت: چندین دوره استعداد یابی در قم انجام شده و در بخش کاناپولو بانوان استعداد بسیاری بالایی در قم وجود دارد و علاقمندان می توانند برای ثبت نام و حضور در تیم قایقرانی استان قم به آدرس qom.crsa مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 1.5 میلیون هکتار از عرصه های تالابی کشور پتانسیل غبارخیزی دارند که 55 درصد از آنها توان بسیار بالایی در غبارخیزی دارند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم با صدور پیامی، کسب مدال برنز توسط کشتی گیر قمی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان را تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

«افزایش ظرفیت پزشکی» به یکی از عجیب ترین معادله های ظرفیت در کنکور 1401 بدل شده ظرفیتی که با افزایش پذیرش در دانشگاه آزاد، ظرفیت اسمی شورای عالی انقلاب فرهنگی و تعهد بومی به سرانجام رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

قم - رئیس مرکز بهداشت قم گفت: تست کودک قمی که تصویر وی روزهای گذشته در فضای مجازی به عنوان مشاهده یک مورد آبله میمونی در قم منتشر شده بود پس از انجام آزمایش های لازم منفی اعلام شد.

خبرگزاری مهر

قم - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی هوایی ارتش به برکت خون شهدای عزیزمان و همت کارکنان غیور در این نیرو، نیازی به هیچ کشوری در بحث آموزش ندارد.

خبرگزاری دانا

برای نخستین بار تور یک روزه بازدید اصحاب رسانه از اماکن ورزشی درحال ساخت در قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

امروز در اولین جلسه هم‌افزایی رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی عمران و معماری و هماهنگی‌های کنگره بزرگداشت شهدای مهندس در مجتمع حضرت ولی‌عصر (عج) سازمان بسیج، مسئولان استانی و کشوری این سازمان به بررسی الزامات و پیش‌نیازهای این دو برنامه نشستند.