دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به توسعه کشت قارچ در استان قم به دلیل اشتغال بالا و کم آب بر بودن آن گفت: سالانه بیش از دو هزار تن قارچ در استان قم تولید می شود.

خبرگزاری دانا

مدیر امور آب و خاک جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه 950 قنات در استان قم وجود دارد گفت: در یکسال گذشته 42 قنات احیا شده که تا پایان سال جاری قنات های احیا شده به بیش از 100 قنات خواهد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران در مرداد ماه، 89 دوره آموزشی و کارگاه برگزار کردند. در این گزارش فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران را مشاهده خواهید کرد. این فعالیت‌ها به شرح زیر است: - دوره آموزش سطح یک (مقدماتی) آمار کاربردی به‌همراه آموز‌ش‌های مرتبط در نرم‌افزار R، انجمن علمی دانشجویی جنگلداری و اقتصاد جنگل - نشست «مباحث...

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر رویکردهای مورد توجه ما در اجرای برنامه های این هفته است.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان در نطق‌های میان دستور خود به موضوعاتی همچون حل مشکل مسکن، وضعیت معیشتی، مذاکرات هسته‌ای و طرح دارویار پرداختند که در این گزارش می‌خوانید.

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان قم با اشاره به اینکه بر اجرای میزخدمت در استان و روستاها توسط بسیج ادارات تاکید داریم، گفت: تاکنون 222شهید کارمندان در قم شناسایی شده است.

خبرگزاری دانا

موز یکی از میوه های پرتقاضا است که نیازمند شرایطی خاصی برای کشت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد تیموری رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی که تحت عنوان «حامیم» در دانشگاه‌های استان‌های سراسر کشور در حال برگزاری است، مطرح کرد: این دوره با محوریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و برای دانشجویان کل کشور از 15...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: چنانچه دشمنان در مواجهه خود با ملت بزرگ ایران دچار اشتباه محاسباتی شوند پاسخ قاطع و سختی دریافت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: چنانچه دشمنان در مواجهه خود با ملت بزرگ ایران دچار اشتباه محاسباتی شوند پاسخ قاطع و سختی دریافت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: چنانچه دشمنان در مواجهه خود با ملت بزرگ ایران دچار اشتباه محاسباتی شوند پاسخ قاطع و سختی دریافت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: بر اساس اخرین تحولات منطقه در این مدت تلاش کرده‌ایم تا تجهیزات هوایی خود را به‌روز کنیم و توان رزمی و ظرفیت‌های دفاعی خود را ارتقا دهیم، در حال حاضر نیروی پدافند هوایی ارتش به نقطه‌ای رسیده که آماده مقابله با هر نوع تهدید از سوی دشمنان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، 31 مردادماه در جمع خبرنگاران به عوامل مؤثر در بدحجابی در کشور اشاره و عنوان کرد: عوامل بسیاری در بدحجابی نسل جوان مؤثر هست که مهم‌ترین دلیل وجود این آسیب در کشور، عملکرد اشتباه و ناقص تعداد قابل توجهی از مجموعه‌ها، نهادها و مسئولین ذی ربط است.

خبرگزاری دانا

استاندار قم با بیان اینکه عمده مصوبات سفر رئیس جمهور به قم در مسیر اجرا قرار گرفته است، گفت: تمام اقدامات انجام شده طی ماه‌های گذشته در مسیر پیشرفت و آبادانی استان قم در تمام حوزه‌ها بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام علی اصغر گرجی والدین را یکی از عوامل مؤثر در ترویج حجاب دانست و با گلایه از کم‌کاری آن‌ها گفت: از دوران کودکی درس حجاب و عفاف باید توسط والدین و با محبت در گوش فرزندان زمزمه شود و اجبار به حجاب جوانان، بدون نهادینه کردن آن از دوران کودکی اثرگذار نخواهد بود.

خبرگزاری دانا

نشست رسانه ای چهارمین آیین گرامیداشت شهدای ارتش در استان قم برگزار شد.