دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: از زمان مثبت شدن پاسخ تا اعلام رسمی شیوع بیماری در کشور حتی یک ساعت هم وقفه نیفتاد. هیچ محاسبه‌ای درکار نبود زیرا شغل ما لحاظ مناسبات سیاسی نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده پدافند ارتش در هشداری به دشمنان گفت: اگر دشمنان نظام پی به قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران نبرده بودند بارها به کشورمان تجاوز می‌کردند و این را ما به پاس رشادت‌ها و دلیرمردی های جوانان این مرزوبوم داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در پدافند هوایی تمامی سامانه‌ها و تجهیزات بومی است و هیچ گلوگاهی در زمینه ساخت آن نداریم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور عصر روز جمعه با حضور در ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعضای این جامعه دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: امیر علیرضا صباحی فرد تاکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که در آسمان کشورمان نمی‌توانند حضور پیدا کنند و اگر وارد این فضا شوند خارج شدنشان با خودشان نخواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اجرایی رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت و همچنین با هدف نظارت میدانی بر اجرای مصوبات سفرهای استانی به قم سفر کرده، با حضور در شورای اداری استان، نماز جمعه و گردهمایی اربعین به تبیین دستاورهای یک ساله دولت پرداخت.

وب‌گاه الف

سید صولت مرتضوی امروز جمعه به مناسبت هفته دولت و نظارت میدانی بر اجرای مصوبات به استان قم سفر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه یاسوج گفت: مگر میشود سگ دوست و فرزند انسان شود مگر می‌توان سگ را روی سفره آورد ادرار و مدفوع سگ نجس و حرام است.

خبرگزاری دانا

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد امکانات موجود برای اداره کشور فراهم است، و رییس جمهور بدون گلایه و شکایت کسری بودجه را جبران کرد گفت: صادرات نفت به حد مناسب رسید و بخشی از منابع بلوکه شده برگشت داده شد است.

وب‌گاه ورزش سه

کاراته کاهای قم در مسابقات برترین برترین های ایران، به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.

خبرگزاری دانا

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم از تعیین تکلیف 28 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قم خبر داد و گفت: از 413 پلاک کشاورزی 113 پلاک تعیین تکلیف شده و برای صدور سند اقدام شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی دولت را با حجمی از بدهی‌های انباشته و با کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی تحویل گرفت.

وب‌گاه فرارو

کیانوش جهانپور گفت: صبح روز 30 بهمن‌ماه 1398 خانم دکتر طلعت مختاری آزاد که مسئول یکی از دو آزمایشگاهی بود که اوایل کرونا تست آن را انجام می‌دادند، با دکتر نمکی_وزیر وقت بهداشت تماس گرفتند و اعلام کردند که تست اولیه دو نفر مثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان ایران بدانند که در آسمان کشورمان نمی‌توانند حضور پیدا کنند و اگر وارد این فضا شوند خارج شدنشان با خودشان نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فقر و فقدان زیرساخت‌های زیارتی و گردشگری قم، گفت: شهر قم به‌رغم پذیرایی میلیون‌ها نفر از زائر ایرانی و خارجی از بسیاری از امکانات اولیه محروم است و حل این مشکل نیز جز با حمایت‌های ملی امکان‌پذیر نیست.