یک‌شنبه 6 آبان 1403

حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود

فرمانده فراجا گفت: حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود و دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند تا ایران قوی را تضعیف کنند.

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری شامگاه یکشنبه در اجلاسیه 121 شهید انتظامی استان قم که در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام راحل از قم شروع شد و مردم شهید پرور قم نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند. وی گفت: نیروی انتظامی تاکنون بیش از 13 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که 8 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و 5 هزار شهید نیزدر راستای ایجاد نظم و امنیت کشور به شهادت رسیدند. فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت بالاترین سرمایه است افزود: خدا را شاکریم که امروز کشور امن و با ثباتی داریم که این امنیت را مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا هستیم.

وی عنوان داشت: اگر مدافعان حرم نبودند حادثه تروریستی همانند شاهچراغ بسیار در کشور رخ می‌داد که در ادامه حادثه تروریستی شیراز نیز قصد داشتند در جاهای دیگری نیز دست به اقدامات مشابه بزنند که با هوشیاری عوامل نظامی این امکان از آنان گرفته شد.

سردار اشتری ابراز داشت: در حوادث اخیر بهترین فرزندان ایران اسلامی در فراجا، بسیج، سپاه به شهادت رسیدند که پیام آنها این بوده است که نباید از مسیر انقلاب و تبعیت از رهبر معظم انقلاب جدا شویم.

فرمانده فراجا تصریح کرد: حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بوده است و در این راستا دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند تا ایران قوی را از میان بردارند.

وی با بیان اینکه اتفاقی که برای این خانم افتاد نگران کننده بوده و همه متأثر شدند ابراز داشت: اتفاقات بعد از حادثه فوت این خانم برنامه ریزی شده بود و دشمن تلاش کرد تا به بهانه این اتفاق امنیت مردم را خدشه دار کند و این اتفاقات نیز به خاطر این بوده است که دشمن تحمل دیدن ایران قوی را ندارد.