دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیرکل حفاظت محیط زیست قم گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب‌های اخیر، تالاب‌های خشک قم بار دیگر آبگیری کردند.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان این که رعایت اصول ایمنی استاندارد یکی از الزامات صدور مجوز است، گفت: عمده آتش‌سوزی‌ها در شهرک‌های صنعتی در کارخانه‌های قدیمی است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس هیات کاراته قم گفت: کاراته‌کاهای قمی موفق به کسب یک طلا و 2 برنز از مسابقات قهرمانی کاراته کشور و انتخابی تیم ملی در گنبدکاووس شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم گفت: کیک بوکسورهای دختر قمی با کسب مدال‌های رنگارنگ نایب‌قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کردند.

خبرگزاری تسنیم

روز اول رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه پسران در استان گلستان برگزار شد و نفرات برتر آن معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

مراسم افتتاحیه اولین رویداد ملی و کشوری شناسایی گروههای جهادی جهت پیشرفت و آبادانی کشور برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح آخرین وضیت مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی از مرگ 12 تن تاکنون در کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

هلال احمر: مانسون نسیم‌های دریایی شدیدی است که در فصل تابستان منجر به بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیلاب می‌شود. این پدیده را به خصوص در چهار استان جنوبی سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس شاهد بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره میزان تلفات سیل در کشور، اعلام کرد تاکنون 12 نفر در سیستان و بلوچستان و تهران بر اثر سیل جان باختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در مجموع 12 نفر در پی جاری شدن سیل در روزهای اخیر جان خود را از دست داده‌اند که پنج نفر از آن‌ها در استان سیستان و بلوچستان و 7 نفر نیز در استان تهران بوده‌اند.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره شمار جانباختگان این حوادث نیز گفت: در مجموع 12 نفر در پی جاری شدن سیل در روزهای اخیر جان خود را از دست داده‌اند که پنج نفر از آن‌ها در استان سیستان و بلوچستان و 7 نفر نیز در استان تهران بوده‌اند. همچنین 14 نفر نیز مفقود هستند.

خبرگزاری دانا

مراسم افتتاحیه اولین رویداد ملی و کشوری پیشرفت و آبادانی کشور و شناسایی گروه های جهادی نقاط مختلف کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس اداره ایمنی راهها و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: با اعتباری بالغ بر 890 میلیارد ریال، 11 هزار و 860 قطعه نیوجرسی مفصلی، جایگزین 34 هزار شاخه گاردریل رفوژ آزادراه قم - تهران شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم از راه اندازی گشت‌های نامحسوس حجاب و عفاف در مجتمع‌های توریستی و بین راهی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

قم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از آماده باش صد در صدی کارکنان و نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر قم جهت سیل احتمالی استان در چند روز آینده خبر داد.