دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه مشرق نیوز

شاعر برجسته طنز کشور گفت: برخلاف آنچه برخی تصور دارند دین ما و خصوصاً مذهب ما با شادی عجین است و مناسبتهای شاد مهمی در دین و مذهب ما وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میانگین میزان رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی استان‌های کشور در بازه زمانی 22 تا 29 تیر ماه 1401، بالغ بر 45.49 درصد بوده است. در این شاخص بیشترین میزان رعایت در استان آذربایجان غربی با 63.03 درصد و کمترین میزان رعایت هم در استان چهارمحال و بختیاری با 33.79 درصد بوده است. همچنین میانگین رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی کشور از 15 تا 29 تیر ماه...

وب‌گاه تابناک

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصت‌های تحریم را مورد اشاره قرار داد و گفت: موشک‌های دور برد، پدافند هوایی مقتدر و آمادگی نیروهای نظامی ایران خواب را بر دشمن حرام کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای تماشا ویدئو رهایی گروگان از دست گروگانگیر توسط نوپو یگان ویژه باما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز دوشنبه در پی گروگانگیری یک خانم در قم واحد عملیات یگان ویژه وارد عمل شد.

وب‌گاه عصر ایران

احمد جلیلی صفت: ایران امروز محور مقاومت در منطقه است، قدرت روز افزون ایران تمام محاسبات بیگانگان و مستکبران را بر هم زده است.

خبرگزاری مهر

قم - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اعتبار پوشالی آمریکا با اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحقیر شده است.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس هیأت مدیره مؤسسه امام هادی (ع) گفت: دومین همایش واکاوی اصالت میراث حدیثی شیعه یکشنبه هفته آینده در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در قم برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به نیروگاه های خورشیدی خانگی، گفت: این یکی از مزیت های استان قم است که باید از این ظرفیت استفاده کند. از سال 1394 نیروگاه های خورشیدی خانگی مطرح شد و وزارت نیرو با برنامه ریزی که انجام داد نسبت به توسعه آن اقدام کرد.

خبرگزاری دانا

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه آب شیرین به صورت اتوماتیک شروع به شیرین سازی و گرفتن املاح آب می کند که در ادامه مشکلاتی به خصوص مشکلات گوارشی و کمبود املاح را برای بدن در آینده ایجاد می کند، گفت: مهمترین عیب دستگاه های آبشیرین کن خانگی نبود کنترل بر کیفیت آب است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کاراته استان قم گفت: 2 نفر از کاراته کاهای قمی در یازدهمین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته مردان ایران حضور یافتند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولان استان قم گفت: 2 مربی قمی به دهمین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی و پاراآسیایی دعوت شدند.

خبرگزاری دانا

گزارش های میدانی خبرنگار ما و اظهارات مستاجران قمی نشان از سخت گیری و عدم همکاری بانک های قم در پرداخت وام ودیعه مسکن دارد.

خبرگزاری دانا

رییس پلیس راه استان قم با اشاره به پر حجم بود ترددها در محورهای استان قم گفت: گرمای هوا باعث افزایش خواب آلودگی و خستگی رانندگان می شود از این رو درخواست داریم رانندگان در طول مسیر هرجا که احساس خستگی کردند در جای امن توقف کرده و استراحت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ موسی مرتضی‌کیا فرمانده یگان ویژه استان قم گفت: با وقوع گروگان‌گیری یک زن جوان توسط مردی 40 ساله در خیابان بلوار صدوق قم، بلافاصله تیمی زبده از گروهان نوپو یگان ویژه استان قم به محل اعزام شدند.