دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده یگان ویژه استان قم از دستگیری گروگان‌گیر و رهایی گروگان در بلوار صدوق قم با عملیات ضربتی توسط گروهان نوپو این استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده یگان ویژه استان قم از دستگیری گروگان‌گیر و رهایی گروگان در بلوار صدوق قم با عملیات ضربتی توسط گروهان نوپو این استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست هم‌اندیشی با ناشران حوزه دین بیان کرد: در فرایند یک نشر حرفه‌ای، عمده هزینه ناشران باید در حوزه محتوا و آماده‌سازی کتاب برای انتشار باشد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده یگان ویژه استان قم از دستگیری گروگان‌گیر و رهایی گروگان در بلوار صدوق قم با عملیات ضربتی توسط گروهان نوپو این استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

27 خرداد و 17 ژوئن روز جهانی بیابان زدایی است و استان قم که در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد و حدودا 178 هزار هکتار اراضی بیابانی دارد از مناطقی است که لزوم اجرای طرح های بیابان زدایی در آن بیش از نیم قرن در حال اجراست.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با اشاره به جانباختگان تصادفات موتورسیکلت در سال گذشته گفت: 17 درصد جانباختگان تصادفات موتورسیکلت در سال گذشته معادل 16 نفر از اتباع خارجی در استان قم هستند.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: امروز در دنیا به لباس ایمنی راکب موتور سیلکت و لباسی که مانند کیسه هوا در مواقع تصادفات عمل کند فکر می کنند و در استفاده از آن هستند اما در ما هنوز درگیر استفاده راکبین از کلاه ایمنی هستیم.

خبرگزاری دانا

نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی و تجلیل از برگزیدکان دومین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی در استان قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی قم گفت: انباشت مطالبات معوق از کارفرمایان از جمله مشکلات تامین اجتماعی قم است به طوری که 400 میلیارد تومان از کارفرمایان طلبکار هستیم و امیدواریم با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی این مبلغ در سال جاری وصول شود‌

خبرگزاری دانا

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به ممنوعیت استقرار واحد‌های آلاینده در سلفچگان گفت: دغدغه اهالی سلفچگان در خصوص آلایندگی برخی از واحد‌های صنعتی مستقر درسلفچگا به حق است و در روزهای گذشته طی اخطارهایی با این واحد ها اتمام حجت شده است که برای رفع نواقصی که باعث آلودگی می شوداقدام کنند

خبرگزاری تسنیم

رها بودن سگ های بدون صاحب و غذا دادن به آنها در قالب حس حیوان دوستی این روزها باعث رقم زدن اتفاقات تلخی برای افراد جامعه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر ارتباطات گفت: 60 درصد از نیروهای ایثارگری وزارت ارتباطات تبدیل وضعیت شده‌اند و اجرای تبدیل وضعیت افراد دیگر هم مراحل پایانی را می‌گذراند.

خبرگزاری مهر

نخستین مجلس شعرخوانی «به آئین آسمان» به مناسبت عید سعید غدیرخم روز شنبه بیست و پنجم تیر در قم برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مردم بدانند که با پیش‌بینی‌های انجام شده و اعتبار اختصاص یافته برای تحقق رشد هشت درصد از سال آینده شاهد کاهش تورم به صورت مستمر و بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهیم بود و این موضوعی است که نهادهای بین‌المللی نیز آن را مورد توجه قرار دادند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سرود فجر، با قرائت پیام تاریخی مقام معظم رهبری به این جشنواره و معرفیِ سرود «سلام فرمانده» به عنوان سرود منتخب سال، برگزار شد.