دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه الف

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با معرفی برگزیدگان در تالار وحدت برگزار شد.

خبرگزاری دانا

در سفر معاون هماهنگ کننده ارتش به استان قم نگارخانه باغ موزه دفاع مقدس استان قم به بهره برداری رسید.

خبرگزاری دانا

نشست رسانه ای آیین بزرگداشت 565 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ اختتامیه اولین دوره جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر در تالار وحدت برگزار شد. مصطفی زیبایی‌نژاد رییس مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و دبیر جشنواره در ابتدای این برنامه ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر بیان کرد: سرود دربرگیرنده ارزش‌ها و پیشینه‌ای است که در دهه اول انقلاب تبدیل به جریان مهمی در عرصه‌های مختلف شد...

وب‌گاه تابناک

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ ماجرای عروس نورچشمی!/ درخواست طلاق به خاطر نیمرو / پسر ورزشکار پس از 9 سال از کما خارج شد / صدور حکم دادگاه در پرونده قاتل مرد طلاساز / قصاص عامل قتل افسر ارشد پلیس آگاهی / نجات معجزه‌آسای کودک از چاه 7 متری / قاتل پرستار جوان دستگیر شد / افسر پلیس راهور قربانی مسافران جنایتکار

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر چهارشنبه بیست و دوم تیر ماه با قرائت پیام مقام معظم رهبری و معرفی برگزیدگان این رویداد موسیقایی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین تجلیل از سردار حاج «ابراهیم جباری» فرمانده سابق سپاه ولی امر (عج) در مرکز همایش‌های فرهنگسرای بهاران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، بر استفاده از شبکه ملی اطلاعات به عنوان یک فرصت تاکید کرد و گفت: برای رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) نیازمند هم‌افزایی و همکاری بخش خصوصی و دولتی هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه دستورالعمل میانجی‌گری و داوری در قوه قضائیه در مرحله تدوین است، گفت: از اساتید بسیجی می‌خواهیم که دستگاه قضائی را در راستای تکمیل این دستورالعمل یاری برسانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست با مسئولان بسیج اساتید سراسر کشور با خطیر و دشوار دانستن امر قضا، به محذوریت‌های قوه قضاییه به لحاظ امکانات و نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: اجرای احسن و تمام و کمال مسئولیت‌هایی که به لحاظ قانون اساسی و قوانین موضوعه بر عهده قوه قضاییه گذاشته شده است، با این عِده و عُده و امکاناتی که دستگاه...

وب‌گاه فرارو

مرد جوان بی رحمانه تیغه قمه را بر نقاط مختلف پیکر زن 26 ساله فرود می‌آورد به طوری که زن جوان حتی فرصت فریاد هم پیدا نکرد. لحظاتی بعد ضارب سنگدل با مشاهده رهگذرانی که به سوی او می‌دویدند، پیکر خون آلود آن زن را رها کرد و سوار بر یک دستگاه خودرو از محل گریخت.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه در دیدار با اساتید بسیجی گفت: قوه قضائیه پذیرای نظر اساتید بسیجی است.

خبرگزاری دانا

رزمایش «نسیم احسان» با اهدای 300 لوازم سرمایشی همچون کولر و پنکه به خانواده‌های کم‌برخوردار، توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان قم آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری مهر

قم - رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: 2 نفر از کشتی گیران و یکی از مربیان کشتی این استان به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران دعوت شدند.