دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ علی موالی، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم گفت: هکر 15 ساله اکانت شاد معلمان و مدیران مدارس در این استان دستگیر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری هکر 15 ساله که در فضای شاد اقدام به کلاهبرداری از معلمان و مدیران مدارس می کرد، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

متهم به اسم پشتیبانی شاد، فایل بدافزار را با متن «این فایل از طرف تیم فنی پشتیبان شاد برای مدیران زحمتکش فراهم گردیده است لطفاً شاد را بروزرسانی کنید» را ارسال کرده و سپس با دسترسی به پیامک‌های قربانیان اقدام به لاگین به اکانت شاد آن‌ها نموده و در ادامه مدیریت کانال‌های اطلاع رسانی مدارس را در دست گرفته و اقدام به تغییر نام و محتوای کانال به کانال‌های موزیک و فان کرده که در نهایت کانال...

وب‌گاه عصر ایران

پس از بررسی صورت گرفته مشخص شد بدافزار یکسان بر روی گوشی افراد نصب شده و متهم از این طریق به پیامک ها دسترسی پیدا کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در تهران 2 هزار و 500 مرکز خصوصی ترک اعتیاد داریم؛ در حالی که برخی از این مراکز اصلاً وجود خارجی ندارند.

وب‌گاه الف

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری هکر 15 ساله اکانت شاد معلمان و مدیران مدارس در قم خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: کماکان هزینه دادرسی برای مردم بالاست؛ معاونت حقوقی قوه قضائیه تمامی تدابیر و اقدامات لازم را برای کاهش هزینه‌های دادرسی اتخاذ کند.

وب‌گاه گسترش

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری هکر 15 ساله اکانت شاد معلمان و مدیران مدارس در قم خبر داد.

خبرگزاری دانا

پارکینگ یکی از زخم های کهنه در استان قم است که با توجه به تردد چند میلیونی زائران در مناسبت های مختلف به قم و نیاز پارکینگ در هسته مرکزی وبرخی از نقاط دیگر شهر می طلبد مسئولین در این موضوع تدبیری اساسی و ماندگار برای آیندگان داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهرگفت: سوره مائده در قرآن کریم، بهترین سناریوی آینده مطلوب انقلاب را ترسیم کرده است. برای وفاداری به میثاق ها، مبانی نظری، ولایت الهی، تدبیر و سامان دهی امت سازی و تمدن پردازیِ ترازِ انقلاب اسلامی، این سوره قابل استفاده است. سیزدهمین نشست از هشتمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «آینده پژوهی انقلاب اسلامی»...

خبرگزاری دانا

معاون امور زائران استانداری قم با اشاره به احداث واحد های اقامتی ارزان قیمت در قم گفت: با احداث واحدها های اقامتی جدید در چند ماه گذشته تخت های رسمی آماده پذیرایی از زائران و مسافران به قم به 14 هزار تخت افزایش پیدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول قوه قضائیه گفت: در این 43 ساله، سیاست جنایی را مشخص نکردیم و الان وضع اینطور است که مجازات کلاهبرداری هزار تومانی و یک هزار میلیارد تومانی یک تا 7 سال حبس دارد و یکسان است!

خبرگزاری دانا

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری قم با اشاره به طرح‌های نهال‌کاری در استان قم گفت: 500 هکتار از منطقه کوه نمک قم نهال‌کاری شده است.

وب‌گاه فرارو

گوینده اخبار شبکه استانی نور دقایقی پیش به اشتباه استان قم را «کشور قم» خطاب کرد و سوژه رسانه‌ها شد. برخی کاربران در فضای مجازی، با استناد به این گاف، از این گفتند که گویا «قم» از ایران جدا شده و خود کشوری مستقل است.