دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه الف

با تصویب لایحه قضازدایی در مجلس از ورود سالانه 2میلیون پرونده کیفری به محاکم جلوگیری می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

گوینده اخبار شبکه استانی نور دقایقی پیش به اشتباه استان قم را «کشور قم» خطاب کرد و سوژه رسانه‌ها شد. برخی کاربران در فضای مجازی، با استناد به این گاف، از این گفتند که گویا «قم» از ایران جدا شده و خود کشوری مستقل است.

وب‌گاه گسترش

27 خرداد و 17 ژوئن روز جهانی بیابان زدایی نام گرفته است. 105 هزار هکتار از اراضی استان قم در دشت مسیله، حسین آباد میش مست و کوه نمک از کانون‌های بحرانی ایجاد گرد و غبار است که عملیات احیای این مناطق در سطح 15 هزار هکتار تاکنون صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: تا 5 سال آینده، حدود 25 درصد گاز کشور از محل ذخیره‌سازی تأمین می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از برنامه تأمین حدود 25 درصد گاز مورد نیاز کشور از محل ذخیره‌سازی خبر داد و گفت: اکنون اغلب این میادین ذخیره‌سازی در مرحله تهیه اسناد مناقصه برای پیمان‌سپاری‌اند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قم با بیان این که 4 کانون بحرانی گردوغبار در استان قم وجود دارد، گفت: نیازمند مشارکت مردمی در بیابان‌زدایی هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم از کاهش استقبال از کتاب‌های تخصصی دینی در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: کتاب‌های دینی به دلیل دارا بودن مخاطب خاص نیازمند حمایت بیشتری از سوی دولت هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز، جمعه با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا تهران از سبا بابایی، تنها مادر ژاپنی شهید دفاع مقدس کشورمان که این روزها در بستر بیماری است، عیادت کرد و در جریان روند درمان این مادر شهید قرار گرفت. اسماعیلی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام و آرزوی سلامت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان برای این بانوی مومنه در گفت‌وگو با پزشکان در...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیمارستان محل بستری خانم «کونیکو یاماتمور» (سبا بابایی) تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس عیادت و برای وی آرزوی سلامتی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز، جمعه با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا تهران از سبا بابایی، تنها مادر ژاپنی شهید دفاع مقدس کشورمان که این روز‌ها در بستر بیماری است، عیادت کرد و در جریان روند درمان این مادر شهید قرار گرفت. اسماعیلی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام و آرزوی سلامت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان برای این بانوی مومنه در گفتگو...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیمارستان محل بستری خانم «کونیکو یاماتمور» (سبا بابایی) تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس عیادت و برای وی آرزوی سلامتی کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: سه کشتی گیر و یک مربی قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران دعوت شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: سالانه 800 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در زمینه‌های زراعی، باغی، دام، طیور و شیلات در این استان تولید می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه با آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیت الله سعیدی گفت: ملت ایران به چند فرومایه و گرفتار شده در دامن شیطان اجازه نمی‌دهند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی هویت زدایی کنند.