دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس عدلیه گفت: دستگاه قضا به شدت با تغییر کاربری اراضی و ساخت و سازها در حریم رودخانه‌ها و سواحل برخورد می‌کند.

خبرگزاری دانا

در راستای مقابله با کانون‌های گردوغبار در استان قم بخشی از منطقه کوه نمک قم نهال‌کاری شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از کاهش 19درصدی تصادفات منجر به فوت در قم خبر داد و گفت: عدم توجه به جلو 35 درصد کل تصادفات را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به نقش برجسته قم در بوجود آمدن انقلاب اسلامی گفت: انقلاب از قم شروع شد و در طول سال نیز هزاران نفر از مردم داخل و خارج از کشور به شهر مقدس قم سفر می‌کنند و این شهر در جهان اسلام نیز جایگاه مهمی دارد. حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در پاسخ به مطلب رئیس...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس قوه قضاییه با اشاره به معضل تغییر کاربری اراضی کشاورزی گفت: قوه قضاییه برای جلوگیری از تغییر کاربری به خصوص زمین‌های مستعد مزروعی به ویلا و ساختمان‌های مسکونی جدیت دارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بخش زیادی از جرایم در فضای مجازی اتفاق می افتد ولی توسعه لازم در این حوزه هنوز اتفاق نیفتاده است؛ مجلس شورای اسلامی آماده همراهی با قوه قضاییه در این عرصه است.

خبرگزاری مهر

استان قم - استاندار قم گفت: تلاش کردیم تا ارتباط قابل قبولی با تولیدکنندگان دانش بنیان شکل بدهیم و امروز مسئولان استانی آمادگی کامل دارند تا مشکلات و چالش‌های احصا شده تولیدکنندگان را تا رفع

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه سفر به سلفچگان در گمرک منطقه ویژه اقتصادی حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این مجموعه قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه در نشست با تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم تأکید کرد: شعار باید تبدیل به شعور شود و این شعار دادن‌ها باید خود را در مقام عمل نشان دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان بازدید از انبار‌های اموال تملیکی استان قم، پس از مشاهده و اطلاع از وجود بیش از دو 2 هزار طاقه پارچه در انبار، طی تماس تلفنی با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، بر تعیین تکلیف فوری این پرونده تأکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه در دیدار با اقشار مختلف مردم استان قم بر اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در راستای به صلح و سازش کشاندن پرونده‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر پنجشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم قم در سخنانی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید نقاط قوت جمهوری اسلامی را با توان مضاعف ادامه داد و نقاط ضعف را جبران کرد و در این مسیر همه اقشار می‌بایست در میدان حضور داشته باشند. رئیس قوه قضائیه، بیان داشت: باید ادراک واحدی از مسائل کشور داشته باشیم...