دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم گفت: با تغییر دولت آمار برخی از مسائل در سطح ادارات کم شده است؛ برای مثال استفاده از چادر بدون هیچ اقدام عملی در ادارات و سازمان ها افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا استاندار قم با بیان اینکه امسال محور و تمرکز میزبانی استان قم از زایران امام حسین (ع) در مسجد جمکران است، گفت: این مکان مقدس فضای خوبی همچون صحن‌ها، رواق‌ها، پارکینگ و غیره برای ارایه خدمات مناسب به زُوار دارد.

خبرگزاری دانا

دادستان قم با اشاره به اینکه احکام جرایم خشن از جمله قتل، آدم ربایی و قاچاق کلان مواد مخدر در قم با قاطعیت اجرا می شود گفت: قم شاهراه مواصلاتی است قاطعیت اجرای احکام از جمله سلب حیات این محور رای برای قاچاقچیان تا امن کرده است.

خبرگزاری دانا

نشست رسانه ای رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان قم به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد.

خبرگزاری دانا

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع ناهنجاری های اجتماعی و وقوع جرم از اولویت های دین اسلام است گفت: سال گذشته 51 درصد متقاضیان طلاق در قم بعد از شرکت در جلسات مشاوره منصرف شدند.

خبرگزاری دانا

رییس کل دادگستری استان قم گفت: به درخواست شاکیان یکی از پرونده های کثیر شاکی (گوهر ناز) محکوم این پرونده به قید وثیقه آزاد شد تا بخشی یا تمام مطالبات شاکیان را ادا کند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این که سازمان تبلیغات راهبری سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی کشور را برعهده دارد، گفت: 5 هزار نفر کنشگر فرهنگی در قم ساماندهی شده‌اند.

خبرگزاری دانا

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه جهاد تبیین یکی از وظایف بسیج اساتید است گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب که مردم ظلم های پهلوی را به یاد داشتند حتی از کلمه شاه بیزار بودند اما با گذشت زمان سلطنت طلب ها به دنبال تطهیر پهلوی برآمدند و واقعیت ها را عکس جلوه دادند اساتید دانشگاه با پشتوانه علمی و دانشی که دارند واقعیت های ظلم پهلوی را برای مردم بیان کنند.

خبرگزاری دانا

جانشین نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 7 تن و 954 کیلو انواع مخدر در سال 1400 در استان کشف و ضبط شد که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 60 میلیارد تومان دانست و گفت: با همکاری کارشناسان اداره کل صمت استان انبار موصوف تا تعیین تکلیف نهایی پلمب و کالاها نیز امانت سپاری شد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه از هفته آینده پلیس آب در قم راه‌اندازی خواهد شد، گفت: سهم آب قم از سرشاخه‌های دز 50 درصد کاهش‌یافته و باید مصرف مدیریت شود به همین منظور از همین هفته آب ادارات پرمصرف بعد از اعلام اخطارها اگر به‌صورت متعادل نشود قطع خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری هکر 15 ساله اکانت شاد معلمان و مدیران مدارس در قم خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پس از بررسی صورت گرفته مشخص شد بدافزار یکسان بر روی گوشی افراد نصب شده و متهم از این طریق به پیامک ها دسترسی پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری هکر 15 ساله که در فضای شاد اقدام به کلاهبرداری از معلمان و مدیران مدارس می کرد، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری هکر 15 ساله که در فضای شاد اقدام به کلاهبرداری از معلمان و مدیران مدارس می کرد، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری هکر 15 ساله که در فضای شاد اقدام به کلاهبرداری از معلمان و مدیران مدارس می کرد، خبر داد.