دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: در جریان سفر به استان قم کارگروهی جهت رسیدگی ویژه به مسائل و مشکلات مطرح‌شده از جانب ملاقات‌کنندگان و بررسی نامه‌های مردمی تشکیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس قوه قضاییه گفت: مجرمان باید خوف داشته باشند و ظالمان و متعدیان باید این احساس را کنند که در برابر آنها قدرتی برخوردکننده وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: رسیدگی جامع معاون اول قوه قضاییه به پرونده‌های کثیرالشاکی «گوهرناز» و «رضوان» که به 7 هزار نفر از مردم قم ارتباط دارد از بخش‌های قابل توجه دیدارهای مردمی در جریان سفر استانی هیات عالی‌رتبه قضایی به استان قم بود.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضائیه از تخصیص 110 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مسائل و مشکلات مراکز قضایی استان قم از جمله دادگستری استان، زندان‌ها، پزشکی قانونی، سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و اداره ثبت اسناد آن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر ضرورت ترخیص به موقع اموال تملیکی گفت: بیش از دو هزار و 300 طاقه پارچه به ارزش 20 میلیارد تومان مربوط به سال 99، یک سوم فضای انبار اموال تملیکی سلفچگان را در بر گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: طبق گزارش رئیس سازمان بازرسی، برخی اموال و کالاها از سال 78 تا امروز در انبارهای سلفچگان باقی مانده‌اند و دپوی این کالاها در انبار مشکل ایجاد می‌کند؛ فورا و پس از آنکه مشخص شد این کالاها متعلق به اشخاص هستند یا دولت باید نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: مجرمان باید خوف داشته باشند و ظالمان و متعدیان باید این احساس را کنند که در برابر آنها قدرتی برخوردکننده وجود دارد.

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن سال 57 در یک اقدام به هنگام با امام خمینی بیعت کردند گفت: در مبارزه با داعش نیز نیروی هوایی ارتش در کنار مدافعان حرم اقدام به موقع و به هنگام داشت.

خبرگزاری مهر

معرفی نامزدهای انجمن نویسندگان برای جایزه آلما و تعاملات فرهنگی و ادبی ایران با دو کشور هند و گرجستان ازجمله مهم‌ترین خبرهای حوزه کتاب و نشر در هفته‌ای هستند که گذشت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: 110 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مسائل و مشکلات مراکز قضایی استان قم مانند دادگستری استان، زندان‌ها، پزشکی قانونی، سازمان قضایی نیروهای مسلح و اداره ثبت اسناد قم تخصیص داده شد.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضاییه با بیان این‌که گاهی عملیات روانی دشمن این‌قدر شدید است که ما هم تحت تاثیر قرار می‌گیریم و با او همراهی می‌کنیم، گفت: واقعیت این است که دشمن در موضع ضعف است نه قدرت و جمهوری اسلامی در حال پیشرفت است و نه حتی در جا زدن و عقب رفتن. این همان چیزی است که دشمن را به شدت ناراحت و عصبانی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس عدلیه گفت: دستگاه قضا به شدت با تغییر کاربری اراضی و ساخت و سازها در حریم رودخانه‌ها و سواحل برخورد می‌کند.