پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه 55 آنلاین

فعالیت تمامی مدارس شهرستانهای کهک، جعفرآبادو بخشهای سلفچگان و خلجستان فردا 1شنبه بیستم اسفند بعلت بارش برف، برودت دما و یخبندان بصورت غیر حضوری و تعطیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری تئاتر شبستان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» عصر روز جمعه 18 اسفند با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام کمال خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: اینکه شعار بازگشت به مساجد را مطرح کردیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم بسیج بعدازظهر امروز در موزه ملی ایران برگزار شد. در این مراسم هنرمندانی نظیر فرهاد قائمیان، مسعود فروتن، جهانگیر الماسی، آزیتا ترکاشوند، جعفر دهقان، رهبر قنبری، هوشنگ توکلی، محسن علی اکبری، مهدی عظیمی میرآبادی، علی غفاری، خیرالله تقیانی پور، کاوه خداشناس و.... حضور داشتند. آرش زینال خیری دبیر این جشنواره ضمن خیر مقدم...

خبرگزاری تسنیم

سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح تکمیل شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال اتمام است و راه اندازی سالن‌ها و خرید تجهیزات انجام خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در استان کهگیلویه و بویر احمد حوزه انتخابیه گچساران نیز غلامرضا تاجگردون توانست بار دیگر با عبور از سد شورای نگهبان در انتخابات حضور داشته و پیروز رقابت ها شود. رأی او بیشتر از میزان رأیی است که در سال 98 بدست آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیش از 200 شهر از حدود 1400 شهر کشور در نزدیکی فرونشست (5 تا 10 کیلومتری) قرار دارند و یا درگیر فرونشست شده‌اند، گفت: مناطق تحت تاثیر فرونشست در ایران با نرخ بالای 20 سانتی‌متر در سال، 5 برابر میانگین جهانی است. در دنیا شاید 3 درصد از مناطق یک کشور دارای فرونشست با نرخ 20 سانتی‌متر یا بالاتر باشد، اما در ایران این رقم بالای 15 درصد است. علیرضا شهیدی، رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات...

وب‌گاه فرارو

معاون فنی سازمان نقشه‌برداری کشور با تاکید براینکه در دشت جنوب البرز که شامل استان البرز، قزوین و تهران می‌شود، بالای 20 سانتی‌متر فرونشست داریم، گفت: در استان تهران مناطقی وجود دارند که حدود 20 سانتی‌متر فرونشست دارد. در دنیا یک سانت یا دو سانتیمتر فرونشست ارقام بزرگی است، اما ما در مورد اعدادی چندین برابر آن صحبت می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در بازرسی صورت گرفته از کل محموله خودروی موصوف تعداد 49 بسته در بطری‌های پلاستیکی حاوی مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 51 کیلو و 450 گرم کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برگزیدگان بیست‌ویکمین جشنواره ملی کتاب رشد در مراسم پایانی این جشنواره معرفی شدند.

وب‌گاه الف

معاون فنی سازمان نقشه‌برداری با بیان اینکه مناطق تحت‌تاثیر فرونشست در ایران با نرخ بالای 20سانتی‌متر در سال، 5برابر میانگین جهانی است، گفت: نباید فراموش کرد که عمده مساحت درگیر فرونشست یا مناطق شهری است و یا زمین‌های مناسب کشاورزی و باغداری.

وب‌گاه الف

بررسی وضعیت مشارکت در 31 استان کشور، داده‌های جالبی را ارائه می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید صاحب در نخستین رویداد «دردونه» که با هدف تکریم دانشجویان دارای فرزند با محوریت مادر و با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رییس بنیاد 15 خرداد در پردیس دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: وظیفه شهرداری ورود به موضوعات فرهنگی و اجتماعی از جمله مباحث مرتبط با فرزندآوری و ازدواج جوانان است،...

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی سازمان نقشه برداری با بیان اینکه مناطق تحت تاثیر فرونشست در ایران با نرخ بالای 20سانتی‌متر در سال، 5 برابر میانگین جهانی است، گفت: نباید فراموش کرد که عمده مساحت درگیر فرونشست یا مناطق شهری است و یا زمین‌های مناسب کشاورزی و باغداری.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: یکی از چالش‌هایی که کشور اکنون با آن رو به رو است موضوع افزایش سن و کاهش نرخ جمعیت جوان کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره های پارلمان یازدهم چون پزشکیان، نوری قزلجه، نیکزاد، ذوالنوری، حاجی بابایی و... با کسب رأی از مردم توانستند در مجلس دوازدهم نیز حضور داشته باشند.