پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

قم - نشست صمیمی و آیین تجلیل از پیرغلامان و فعالان هیئات عزاداری سیدالشهدا (ع) به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) قم برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

مرتضوی درباره اجرای طرح کالابرگ الکترونیک گفت: خوشبختانه مرحله دوم شروع شده و با استقبال خوبی مواجه بوده است.

وب‌گاه گسترش

اکبر شوکت گفت: متاسفانه گروه کارفرمایی، دولت و وزارت بهداشت فعلا با هم در یک جهت هستند و نتیجه این مسئله خالی شدن کارخانه‌ها و واحدهای تولید کالا و خدمات از نیروی کار است

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

با اقدامات فنی و تحقیقی مامورین امنیتی استان قم چهار نفر از عوامل اصلی این اقدام مجرمانه شناسایی و بازداشت شدند و پس از تفهیم اتهام توسط قاضی محترم پرونده، سه نفر از آنان با صدور قرار تامین قانونی روانه زندان شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه با حضور محسن سوهانی مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو و مدیر رادیو نمایش، ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و طراح و دبیر این مسابقه، شهرام زرگر و رامتین شهبازی داوران سومین دوره این رویداد و صابری تئاتر پژوه و نویسنده در سالن صفارزاده برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه با حضور محسن سوهانی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی رادیو و مدیر رادیو نمایش، ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و طراح و دبیر این مسابقه، شهرام زرگر و رامتین شهبازی داوران سومین دوره این رویداد و صابری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه در سالن صفارزاده برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

‌معاون دادستان قم گفت که تا این لحظه 4 نفر از عوامل اصلی انتشار دهندگان و ارسال کنندگان فیلم ماجرای درمانگاه قم به شبکه معاند اینترنشنال شناسایی و بازداشت شدند.

وب‌گاه الف

معاون دادستان قم اعلام کرد: 4 نفر از عوامل انتشار و ارسال فیلم درمانگاه قم دستگیر شدند.

وب‌گاه فرارو

معاون دادستان قم اعلام کرد: 4 نفر از عوامل انتشار و ارسال فیلم درمانگاه قم دستگیر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد که طبق آن استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین مشارکت را از آن خود کرده است. میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها به شرح زیر است: 1- استان کهگیلویه و بویراحمد 65/74، 2- استان خراسان جنوبی 63/88، 3- استان گلستان 54/14، 4-...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان قم گفت که دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان قم گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستور شناسایی عامل پخش فیلم درگیری در یک درمانگاه قم از سوی دادستان صادر شد به گزارش عرشه آنلاین، دادستان قم با اشاره به اتفاق رخ داده شده در یک درمانگاه در این شهر گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است. حجت‌الاسلام والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب استان قم درخصوص...

وب‌گاه الف

دادستان قم با اشاره به اتفاق رخ داده شده در یک درمانگاه در این شهر گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.