پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فراکسیون کارگری مجلس اعتقاد دارد: بر اساس برآوردها و پژوهش های صورت گرفته در مرکز پژوهش‌ها، سبد معیشتی کارگران حدود 21 میلیون تومان تخمین زده شده بنابراین حداقل مزد در سال 1403 باید 45 درصد افزایش داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حرم مطهر حضرت معصومه (س)، بزرگترین و مهمترین جاذبه‌ی مذهبی قم به شمار می‌رود. این بنای باشکوه در مرکز شهر قم واقع شده و تاریخ بنای آن به قرن سوم هجری قمری باز می‌گردد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه کندوان از یک‌طرفه شدن محور کندوان از بالای محدوده طویر به سمت کرج و تهران خبر داد و گفت: «این محور به سمت شمال یکطرفه شده است.» همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محدودیت تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در استان‌های مازندران، تهران و البرز اجرا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به تعطیلات عید نوروز، در محورهای مواصلاتی، آزاد راه تهران - قم، قم - کاشان، قم - اراک ترافیک سنگین و گاهی روان مشاهده می‌شود و سایر محورها هم نیمه سنگین و روان است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس استان قم گفت: در روزهای نزدیک به عید در محورهای تهران - قم، قم - کاشان و قم - اراک ترافیک سنگین وجود دارد و نسبت به سال‌های گذشته ترددها 3 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس استان قم گفت: در روز‌های نزدیک به عید در محور‌های تهران - قم، قم - کاشان و قم - اراک ترافیک سنگین وجود دارد و نسبت به سال‌های گذشته تردد‌ها 3 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاشان به شهر گل‌های خوش عطر و خانه‌های تاریخی مشهور است، شهری با جاذبه‌های تاریخی، باستانی، طبیعی و آئین‌های سنتی که در میان همگان شهرت دارد.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس استان قم، گفت: با افرادی که در ملاءعام نیز اقدام به روزه خواری کنند برابر قانون برخورد خواهد شد. در این طرح بیش از 43 تذکر اخلاقی و صنفی به غذاخوری‌ها داده شده؛ همچنین 34 اخطار پلمب صادر و 3 واحد متخلف پلمب شده است که برای رسیدگی و برخورد قانونی به اداره اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم احضار شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازدید گردشگران از محوطه باستانی چغازنبیل به دلیل بارندگی شدید در خوزستان متوقف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور گفت: نباید مسافرین ما با یک قیمت‌های افسارگسیخته مواجه باشند.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل مدیریت بحران اعلام استان قم: باتوجه به پیش بینی هواشناسی استان برای بارش‌های گسترده و وزش باد شدید از عصر فردا سه‌شنبه 29 اسفند 1402 تا اوایل صبح پس فردا چهارشنبه 1 فروردین 1403 در سطح استان هم استانی‌ها نسبت به ایمن سازی سازه‌های فلزی نصب شده در سطح معابر اقدام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای ستاد در شصت و یکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تأکید کردند.

وب‌گاه عصر ایران

در اجرای مرحله ششم طرح «آرامش در شهر» از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بیش از 87 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند به گزارش عرشه آنلاین، جمعی از دانشجویان، دانشگاهیان و فعالان کارگری و اجتماعی کشور در نامه‌ای به رئیس‌جمهور کشورمان خواستار تغییر...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پرونده‌های 52 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی از 11 استان مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.