شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، درباره جزئیات این رویداد موسیقایی که برای نخستین بار در پنج منطقه و 2 بخش برگزار می شود، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه گسترش

جناب آقای رحیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با حضور در کارخانه فولاد غرب آسیا ضمن بازدید از خطوط تولید آن کارخانه از حمایت های مالی و معنوی شرکت از هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان قدر دانی و تشکر نمودند. در پایان بازدید 4 ساعته، مقرر گردید تفاهم نامه بین دو دستگاه بررسی و زمینه فعالیت همکاری بیشتر فراهم گردد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در سن 83 سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با هدف تعالی و بهینه‌تر شدن و همچنین استفاده از ظرفیت سایر استان‌ها و فراگیری آن در پنج منطقه برگزار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی مرتی اعلام کرد: امسال مقرر شد که جشنواره‌ی شانزدهم موسیقی نواحی با هدف تعالی و بهینه‌تر شدن و همچنین استفاده از ظرفیت سایر استان‌ها و فراگیری آن در پنج منطقه برگزار شود. روند انتخاب استان ها برای برگزاری جشنواره‌ی موسیقی نواحی تقریبا یک سال به طول انجامیده است. او گفت: ما سعی کرده‌ایم که انتخاب محل برگزاری جشنواره با طرح «ساتراپی» وزارت...

خبرگزاری تسنیم

محمدعلی مراتی دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، درباره جزئیات این رویداد موسیقایی که برای نخستین بار در پنج منطقه و دو بخش برگزار می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در دوره‌های هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در سن 83 سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در دوره‌های هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در دوره‌های هفتم تا نهم مجلس درگذشت.

خبرگزاری میزان

نشست خبری رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان قم در اولین روز از هفته قوه قضاییه برگزارشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی به اتمام رسید که بازهم نفرات قدیمی و باتجربه به ترکیب اصلی رسیدند.

خبرگزاری تسنیم

با برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کاراته مردان ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسشنامه آموزش و پرورش بین دانش‌آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی توزیع شده است. در پرسشنامه آموزش و پرورش سوالاتی مانند اینکه «آیا حاضرم در هر شرایطی از کشورم دفاع کنم؟» به عقیده بسیاری از افراد نقض حریم خصوصی دانش‌آموزان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: معرفت‌شناسی انقلاب یعنی مرور و شناخت ریشه‌ها، اندیشه‌ها، باور‌ها و عوامل تأثیرگذاری که انقلاب اسلامی را ایجاد کرده است و امروز اگر بخواهیم تحولی ایجاد شود، این «تحول» باید مبتنی بر پایه آن معرفت‌شناسی باشد وگرنه اگر تحولی هم انجام شود، تحولِ مطلوبِ انقلاب اسلامی نیست. پنجمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های...