جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی از استان قم صبح امروز در مسیر تشرف به حرم امامین عسکریین علیهماالسلام در سامرا دچار سانحه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون برنامه‌ریزی شرکت برق حرارتی گفت: در برنامه هفتم و با توجه به رشد ناترازی باید 35 هزار مگاوات ظرفیت جدید ایجاد شود که 13 میلیارد دلار سرمایه نیازمند است

وب‌گاه ورزش سه

رئیس هیئت وشووی استان قم از میزبانی استان برای مسابقات قهرمانی کشور، سبک لی چوان، طی روزهای 28 تا 30 تیرماه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

هوش مصنوعی حالا فضای کسب‌وکارها، دولت‌ها و جوامع را متحول کرده و امسال جهشی بزرگی به سمت جلو داشته است. ظهور چت‌بات چت جی‌پی‌تی و رقابت بر سر آن در میان شرکت‌های بزرگ فناوری برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مولد، به یک بحث عمومی در مورد بهترین نحوه مدیریت مخاطرات و چالش‌های این فناوری جدید منجر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود اینکه همسایگان ایران رتبه‌های قابل قبولی در فهرست رتبه‌بندی جهانی هوش مصنوعی به‌دست آورده‌اند، اما کشورمان در اولین رتبه‌بندی جهانی از توسعه هوش مصنوعی جایگاهی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درحالی‌که معاون علمی رئیس‌جمهور در اوایل هفته جاری از برنامه‌های جدی این معاونت برای توسعه هوش مصنوعی در کشور خبر داد و وزیر ارتباطات هم در ماه‌های اخیر بارها بر عزم جدی دولت برای پیشرفت در این حوزه تاکید کرد، اما ایران در اولین رتبه‌بندی جهانی از توسعه هوش مصنوعی جایگاهی ندارد. این در حالی است که همسایگان ایران رتبه‌های قابل قبولی در این فهرست به‌دست آورده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه وزارت اطلاعات: کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید وزارت اطلاعات اعلام کرد: جنایت اخیر هتاکی به کلام الله مجید که در کشور سوئد و با حمایت تشویق‌آمیز پلیس آن کشور صورت گرفت، ابعادی فراتر از موارد مشابه پیشین داشت.

خبرگزاری مهر

کتاب «سید لَری» نوشته صدیقه شاهسون فردا سه شنبه 20 تیر توسط انتشارات کتاب جمکران رونمایی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این ساختمان در آستانه عید سعید غدیر خم با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در زیرساختی به مساحت 3080 مترمربع با 120 میلیارد ریال حمایت به منظور استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق افتتاح شد. دهقانی در مراسم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی و نخستین حراج خرده فروشی برخط استان قم از امروز (شنبه، 17 تیر) از ساعت 9 صبح تا سه‌شنبه (20 تیر) در سایت سامانه تدارکات دولت (ستاد) قابل مشاهده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «باغ‌های معلق؛ روایت هفت زن سوری از محاصره یک شهر» نوشته سمیه عالمی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و انتشارات شهید کاظمی سه‌شنبه 20 تیر در سالن غدیر کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای در قم برگزار می‌شود. در این رونمایی علاوه بر سمیه عالمی نویسنده این اثر، حجت‌الاسلام محمدرضا جوان آراسته و زهره شریعتی به‌عنوان کارشناس کتاب و منتقد...

خبرگزاری مهر

کتاب «باغ‌های معلق» نوشته سمیه عالمی روز سه‌شنبه 20 تیر در کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای شهر قم رونمایی می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون علمی رئیس جمهور گفت: مراجع عظام تقلید و اندیشمندان دینی نقشی کلیدی و راهبردی در جریان‌سازی، هدایت و همراه سازی عموم جامعه با نهضت اقتصاد دانش‌بنیان دارند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: تحول دارای سطوح، درجات و لایه‌های مختلفی است، یکی از لایه‌های مهم بحث تحول، سه‌گانه‌ای به نام تحول در بینش، در نگرش و در کُنش است. این سه رکن اصلی برای همه چیز مطرح است،