جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حقوق ماهانه نمایندگان حدود 20 میلیون تومان است که افزایش حجم کار تأثیری در زیاد شدن آن ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حقوق ماهانه نمایندگان حدود 20 میلیون تومان است که افزایش حجم کار تأثیری در زیاد شدن آن ندارد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیرفضای مجازی و چند رسانه‌ای مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه گفت: طلاب در طرح «حجره هنر» دوره‌های آموزشی هنر و رسانه را آموزش می بینند و پیش بینی می شود 5 هزار نفر در این طرح ثبت نام کنند.

وب‌گاه عصر ایران

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان دو حساب دارند که حقوق به یک حساب و هزینه‌های دفترشان به حساب دیگر آنها واریز می‌شود. حقوق ماهانه نمایندگان حدود 20 میلیون تومان است که افزایش حجم کار تأثیری در زیاد شدن آن ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان دو حساب دارند که حقوق‌شان به یک حساب و هزینه‌های دفترشان به حساب دیگر آنها واریز می‌شود.

خبرگزاری مهر

قم - طی مراسمی با حضور معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور «محمد حسین بازگیر» به عنوان مدیر کل جدید محیط زیست استان قم معرفی شد.

خبرگزاری مهر

نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» در تیرماه توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهارمین جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئولین اجرایی مراسم غدیر در استان‌های تهران، قم و البرز و روسای شورای هماهنگی در سراسر کشور از طریق ارتباط تصویری در محل دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، رئیس ستاد مرکزی...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: در اکثر شهرها نمایش واقعه غدیر اجرا می‌شود و کاروان‌هایی به این منظور به شهرها و محل برگزاری نمایش غدیر اعزام خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه غدیر یک جنبش حرکت خودجوش بوده و در سپاه در این راستا اقداماتی انجام شده، گفت: پیوستن اصناف و اقشار مختلف به پویش غدیر در دستور کار ما قرار دارد و همچنین در اکثر شهرها نمایش واقعه غدیر اجرا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل گفت: کشورهای زیادی متقاضی ظرفیت علمی جمهوری اسلامی ایران هستند.

خبرگزاری مهر

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: کشورهای زیادی متقاضی ظرفیت علمی جمهوری اسلامی ایران هستند.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: «امیر مهدی زاده» کاراته کا قمی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به عضویت تیم ملی در آمد.

خبرگزاری مهر

قم - دولت در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم متعهد به ساخت 63 هزار واحد مسکونی شده که از این تعداد نیمی از آنان به صورت آپارتمانی و نیمی دیگر به صورت ویلایی خواهد بود.