جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی وزارت ارشاد گفت: تدارک جایزه بین‌المللی ادبیات کودک حق نویسندگان و ناشران ایرانی است. در سال جاری اولین دوره این جایزه را برگزار می‌کنیم. توجه بیشتر به تشکل نویسندگان، شاعران و تصویرگران ادبیات کودک در دستور کار ارشاد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: معاون استانداری قم گفت: صفحات مجازی جزئی از حیثیت کارکنان دولت است و پروفایل‌های کارمندان در شبکه‌های اجتماعی از هویت اداری به شمار می‌رود و نمی‌شود کارمندی بگوید که بیرون از اداره رفتارهای من شخصی است.

وب‌گاه عصر ایران

زاکانی شهردار تهران روز گذشته - 23 تیرماه - با حضور در مرکز جامعه المصطفی در شهر قم با حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

عباسی، رئیس جامعه المصطفی (ص) با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: در کابل بیش از 50 درصد دانش پژوهان از تاجیک و... اهل تسنن هستند. بعضی از مسئولین دولت جدید افغانستان هم تحصیل کرده از جامعه المصطفی هستند و این امنیتی برای مجموعه ایجاد کرده است. کسانی که وارد مرکز می‌شوند بایستی زبان فارسی را یاد بگیرند تا بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شل‌حجابان در مجامع مختلف تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم دارد. وی افزود: باید قانون ده روز تا دوماه حبس برای کسانی که حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند اجرایی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چک به عنوان ابزار پرداخت اهمیت بسزایی در معاملات و داد و ستدها دارد. در اردیبهشت سال 1402 نزدیک به هفت میلیون و 700 هزار فقره چک به ارزش حدود 4814 هزار میلیارد ریال مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد 19.1 درصد و از نظر مبلغ 46.6 درصد افزایش نشان می‌دهد.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «باغ های معلق» گفت: این کتاب درباره زنانی است که 4سال محاصره بودند. سعی کردم ارتباط کوچکی با شاهنامه و زن‌هایش برقرار کنم؛ زن‌هایی که از خانه‌هایشان شهر را مدیریت می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

کمیته حجاب و عفاف در ادارات استان قم راه اندازی شده و همه دستگاه‌ها باید نمایندگان خود را معرفی کنند. صفحات مجازی جزئی از حیثیت کارکنان دولت است و پروفایل های کارمندان در شبکه‌های اجتماعی از هویت اداری به شمار می‌رود و نمی‌شود کارمندی بگوید که بیرون از اداره رفتارهای من شخصی است.

خبرگزاری مهر

رقابتهای کاراته قهرمانی فراجا با ایستادن کاراته کاهای مازندران در هر دو بخش کنترلی و آزاد بر روی سکوی قهرمانی به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شامگاه چهارشنبه 21 تیرماه، محمدمهدی اسماعیلی _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی _ با حضور در اجرای سمفونی حماسی «خط شکنان» به رهبری منوچهر صهبایی در تالار وحدت که در راستای برنامه‌های اعلام شده کنگره ملی شهدای قم برگزار شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

سمیه عالمی نویسنده کتاب «باغ‌های معلق» گفت: نگاهم به ماجرا، فقط نشان دادن زخم‌ها و ضعف‌ها نبود. آنچه اتفاق افتاده بود یک حماسه بود علی‌رغم تراژدیک بودنش. آن‌ها چهار سال محاصره‌ی عجیب را پشت‌سر گذاشته بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی در مسیر سامرا، 3 نفر فوت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی در مسیر سامرا، 3 نفر فوت شدند.

وب‌گاه گسترش

بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی کاروان غیرمجاز در مسیر سامرا، 3 نفر فوت و تعدادی از زائران مجروح شدند. یکی از فوتی‌ها بانوی مسن ایرانی است.