جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان استان قم که در محل استانداری و با حضور شاهچراغی استاندار و معاونین وی و تعدادی از مسئولین استان قم برگزار شد اظهار داشت: مجموعه شرکت‌های دانش بنیان در استان قم همواره نقش سازنده‌ای در پیشبرد برنامه‌ها دارند که از این ظرفیت می‌توان در راستای پیشبرد سیاست‌های اقتصادی کشور استفاده...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات تکواندو استان قم گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان ایران در حالی برگزار خواهد شد که پنج تکواندوکار قمی برای ملی پوش شدن تلاش می کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، ساختمان فدراسیون ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی صبح امروز (سه‌شنبه) میزبان دو مقام مسئول در حوزه ورزش استان‌های گیلان و قم بود. صبح امروز جهانبخش آرمان مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان گیلان و همچنین ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با حضور در فدراسیون ووشو، با امیر صدیقی رئیس فدراسیون دیدار...

وب‌گاه ورزش سه

رئیس هیات شنا استان قم از دعوت شدن یکی از شناگران این استان به اردوی تیم‌ملی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: تحول دارای سطوح، درجات و لایه‌های مختلفی است، یکی از لایه‌های مهم بحث تحول، سه‌گانه‌ای به نام تحول در بینش، در نگرش و در کُنش است. این سه رکن اصلی برای همه چیز مطرح است؛ هم برای انسانیت، هم برای جامعه اسلامی و هم برای انقلاب اسلامی؛ بنابراین برای ایجاد تحول، این سه رکن مهم؛ یعنی بینش، نگرش و کُنش...

خبرگزاری مهر

کتاب «درخت تنها؛ روایت 38 سال حضور حسین برزگر در جبهه و تفحص شهدا» نوشته حامد جلالی امروز سه شنبه 13 تیر توسط انتشارات کتاب جمکران رونمایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - یکی از فرمانده‌هان پیشکسوت لشکر 17 امام علی‌ابن ابی‌طالب‌(ع) استان قم در دوران دفاع مقدس گفت: عملیات کربلای یک پاسخ محکمی به طراحی‌های نظامی دشمن بود و در این عملیات نه‌تنها صد در صد اهداف تعیین شده محقق شد بلکه مواضع بسیار مهم و حساس دیگری که در منطقه در دست بعثی‌ها بود به دست رزمندگان اسلام افتاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه از قم به‌عنوان بین‌المللی‌ترین شهر جهان اسلام نام برد و گفت: اکنون بیش از 300 هزار طلبه ایرانی از دورترین نقاط کشور همراه با خانواده در قم مشغول فراگیری علوم اسلامی هستند و ده‌ها هزار طلبه از 130 کشور جهان همراه با خانواده در این شهر زندگی می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

قم خاستگاه انقلاب و بین المللی ترین شهر نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جهان اسلام است به طوری که ده‌ها هزار نفر طلاب ایرانی از سراسر کشور و غیرایرانی از سراسر دنیا همراه با خانواده در این شهر زندگی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اطلاعات ضمن قدردانی از اقدام پلیس آلبانی علیه منافقین خبر داد: این سازمان جنایت پیشه در روزهای اخیر حداکثر تلاش خود را برای دست زدن به عملیات تروریستی در نقاطی از کشور به‌عمل آورده بود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سعید کاملی باکسب 18 رای در مجمع انتخاباتی توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیات آمادگی جسمانی استان قم را عهده دار شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: با تخصیص زمین مورد نیاز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین موافقت رئیس توسعه بدمینتون آسیا، قرار است دومین خانه بدمینتون قم در شهرک پردیسان ساخته شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کاراته استان قم از اعزام نمایندگان کاراته استان قم به مسابقات جهانی کیوکوشین در کشور بلغارستان خبر داد.

خبرگزاری مهر

قراگوزلو گفت: برای عبور موفق ازاوج بار تابستان دراستانهای تهران، قم و البرز، 9 پروژه الویت‌دار برقی در قالب140 اقدام مهم وزارت نیرو اجرایی شده که به تأمین برق پایدار کمک می کند.