سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی و آرایشی سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه انواع روغن های خوراکی مشمول مقررات اجباری استاندارد است، بر لزوم توجه به نشان ملی استاندارد ایران به همراه سایر الزامات بند نشانه‌گذاری مطابق استاندارد هنگام عرضه و خرید تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

‌به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران که دیروز شاهد عرضه اولیه یک شرکت معدنی در فرابورس بود و تعداد زیادی از سهامداران در آن شرکت کرده بودند، در یک روند کاملاً ریزشی قرار گرفت، به‌گونه‌ای که شاخص کل با کاهش 1.27 درصد نسبت به روز قبل و از دست دادن 27 هزار و 923 واحد به رقم دو میلیون و 168 هزار و 203 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با از دست دادن 5544 واحد به رقم...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سریالی نبودن پرونده 2 جسد مثله شده در تهران خبر داد و گفت: این دو پرونده هیچ ارتباطی با هم ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جنتی گفت: اکنون نوسازی بافت‌های فرسوده ناشی از اتخاذ تمهیدات تشویقی با رشد 300 درصدی در تهران روبرو شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: اکنون عرضه سیمان متناسب با نیاز بازار انجام می‌شود و در تلاشیم با حداکثر توان ممکن در فصل گرم تولید سیمان داشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران، جلسه هیئت مدیره این شرکت با حضور نصراله آبادیان، رئیس هیئت مدیره، وحیدرضا انارکی محمدی، نایب رئیس و مرتضی مرادی، یحیی صادقی جهانی، مهدی جنتی از اعضای هیئت مدیره و سایر معاونان و مدیران این شرکت صبح امروز در مجتمع البرز لشگرک برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی مسایل و...

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت در برنامه هفتم مطلبی تحت عنوان محاسبه میانگین بازنشستگی از 2 سال به 5 سال را مطرح کرده که از نمایندگان می‌خواهم به این موضوع رأی ندهند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: رفع دغدغه تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف از جمله تامین ارز، ثبت سفارش و تامین کالا با هماهنگی دستگاه‌های دولتی، کاهش روند اداری و اهتمام ویژه پیگیری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: این استان با بارگذای 800 هزار سند در سامانه سهیم رتبه نخست کشور در بخش تبارشناسی یا اطلاعات سببی و نسبی را کسب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

5 زن هم باشگاهی باند سرقت از خانه‌ها تشکیل دادند و طلاجات خانه‌های جنوب شهرتهران را هدف دستبرد قرار می‌دادند.

وب‌گاه عصر ایران

مسیر قلعه‌رودخان نمادی است از نقش قلیان‌سراها در گردشگری ایران. دریغ از وجود یک سرویس بهداشتی آبرومند و بهداشتی. انگار تمام آنچه به‌عنوانِ امکانات گردشگری در گیلان و بسیاری از دیگر مناظر و منابع طبیعی ایران است غیر از یک جاده و کافه‌های بومیان نیست.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: 90 درصد حمل سوخت قاچاق با توجه به خودروهای توقیف شده، توسط افراد غیر بومی و خارج از استان انجام می‌شود و خراسان جنوبی محل گذر خودروهای شوتی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان ژاپنی دست‌های رباتی پوشیدنی ابداع کرده و می‌گویند این ابزارهای جدید درها را به روی خلاقیت می‌گشاید و ممکن است در آینده شاهد ابداع ورزش‌های جدید با نیاز به تعداد دست‌های بیشتر باشیم!

خبرگزاری تسنیم

سرمربی کراپ الوند گفت که ملی‌پوش سابق فوتسال ایران با درخواست خودش با این باشگاه قرارداد بسته بود که در نهایت تصمیم به جدایی گرفت.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه تمامی معادن انفال هستند گفت: مالکیت شخصی در معادن معنا ندارد و در این زمینه نباید ذهنیت «معدن من» وجود داشته باشد.