شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت تجارت و بازرگانی انگلیس اعلام کرد: صادرات این کشور به ایران در چهار ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 25 میلیون دلار رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی حول نام فرشاد احمدزاده شکل گرفته، او به این موضوع واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«مفاهمه یا توافق» مساله‌ای است که این روزها در خصوص توافقات غیرمکتوب و ضمنی اخیر بین تهران و واشنگتن، هم در ایران و هم در آمریکا مورد بحث واقع شده است. کاخ سفید بارها تاکید کرده که به توافقی با ایران نرسیده و تنها یک مفاهمه Understanding بین طرفین صورت گرفته است که این اقدام جو بایدن نیز دلایل خاص خود را دارد. اما مجلسین آمریکا؛ هم مجلس نمایندگان و هم سنا، تاکید دارند که آنچه بین ایران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تنش‌زدایی میان ایران و دولت‌های عرب خلیج فارس به‌ویژه پس از توافق تهران و ریاض زمینه را برای طرح دوباره یک ایده قدیمی مبتنی بر گفت‌وگو و همکاری فراهم کرده است. مجمع گفت‌وگو و همکاری‌های منطقه‌ای که هفته گذشته در تور منطقه‌ای وزیر خارجه ایران به چهار کشور قطر، عمان، کویت و امارات مطرح شد و به نظر می‌رسد در سفر احتمالی حسین امیرعبداللهیان به عربستان ظرف هفته‌های آینده با قدرت بیشتری در...

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: با رسمی‌شدن حضور حسین پورحمیدی در تراکتور، محمدرضا اخباری در فهرست بازیکنان جداشده سرخپوشان تبریزی خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون جهانی والیبال در نشست هیات رئیسه خود در جمهوری دومینیکن به موضوع ویزای تیم ملی ایران ورود کرد و با حمایت کامل از والیبال ایران یک مصوبه تاریخی برای این موضوع داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان اعلام کرد که آمار مسمومان مشروبات الکی در حاجی آباد به 25 نفر رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به منظور مبارزه با پیری پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب به همه افراد توصیه می‌شود، اما همه ضد آفتاب‌ها مناسب استفاده برای ناحیه دور چشم نیستند. از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که مخصوص ناحیه دور چشم است و SPF مناسب داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال هلند گفت: تیم ایران در این دیدار شکست خورد اما مطمئنا در روزی دیگر پیروز خواهد شد.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال تراکتور چهار بازیکن جدید به خدمت گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم ختم مادر اسحاق جهانگیری، عصر امروز (شنبه 3 تیر)، با حضور برخی از مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد./ ایسنا

وب‌گاه عصر ایران

پس از مذاکره و توافق طرفین، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و سعید آقایی با امضای قرارداد همکاری به طور رسمی به جمع شاگردان «پاکو خمز» اضافه شدند.

خبرگزاری مهر

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: از یک تریلی که در محور سمنان - دامغان در حال تردد بود، هفت میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

وب‌گاه فرارو

4 بازیکن جدید به جمع شاگردان خِمز اضافه شدند.

خبرگزاری مهر

محمدرضا درفش‌کاویان دیدار فینال مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا را قضاوت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خواب کافی و با کیفیت موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. و انسان را از ابتلا به بیماری‌های مزمن و مشکلات روحی و فیزیکی دور نگه می‌دارد. خواب کافی همچنین برای سلامت مغز و بهبود تمرکز و حل مسائل مختلف در طول روز بسیار مهم است.