شنبه 21 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین خزایی فر مرد شیطان صفت که برای زنان تهرانی در خیابان‌ها و فضای سبز اطراف اتوبان‌ها کمین کرده بود در ده ونک دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی‌که پدرخوانده‌های اتاق ایران هم‌اکنون از واشنگتن ناظر بازی سلاح‌ورزی هستند، این شخص سعی دارد ماجرا را به چند توییت ساده که حالا از صفحه او پاک‌شده است نسبت دهد!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در فاصله بیش از یک ماه تا شروع لیگ بیست و سوم، تکلیف بیشتر نیمکت‌ها مشخص شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کرملین همچنین گفت که هیچگونه اقدام قضایی علیه افراد مسلح گروه واگنر که در این شورش حضور داشته و وارد اراضی روسیه شدند، انجام نخواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: تصویری زیر تفریح شاه قاجار با شکار حیوانات را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید بارها تاکید کرده که به توافقی با ایران نرسیده و تنها یک مفاهمه Understanding بین طرفین صورت گرفته است که این اقدام جو بایدن نیز دلایل خاص خود را دارد. اما مجلسین آمریکا؛ هم مجلس نمایندگان و هم سنا، تاکید دارند که آنچه بین ایران و آمریکا به دست آمده، تفاهم نیست و بوی توافق یا همان Agreement یا Deal را می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در صورتی که روال تورم ماهانه اجاره خرداد ماه تا پایان سال ادامه پیدا کند، اجاره بهای پایان سال نسبت به ابتدای سال، حول و حوش 30 درصد افزایش خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حکم اعدام مرد شیطان‌صفت که دختر جوان را در گلخانه توت‌فرنگی به دام سیاه خود انداخته بود در دیوان عالی کشور شکسته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت جواد نکونام از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویر ثبت شده از مجرمی که به مرگ محکوم شده است. مجرم به توپ بسته شده و لحظاتی بعد توپ شلیک شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسوولان تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد مدیران چلسی به خشم آمده و رفتار آنها را مغایر اصول حرفه‌ای قلمداد کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: دانشجویان و دانشگاه‌ها در این روزها درگیر امتحانات پایان ترم هستند و حال و هوای خاصی را به خوابگاه‌های دانشجویی بخشیده است.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه سپاهان با 298 میلیارد تومان، بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر انجمن علمی آندوسکوپی‌های گوارشی ایران، در خصوص اینکه کدام پزشکان اجازه کولونوسکوپی در مطب را دارند، توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری فارس